сюда надо было:
но они в любом случае ответят, я думаю.
Аккаунт отключили
- Tiko-Patiko
- Капитан
- Сообщения: 475
- Зарегистрирован: 04.05.2009
- Откуда: Moscow
- Поблагодарили: 1 раз
- Контактная информация:
-
- Полковник
- Сообщения: 1698
- Зарегистрирован: 23.01.2007
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 9 раз
нет, не грифил. я уезжал на дачу на несколько дней. до этого я нормально пребывал в стиме. после того как вернулся, обнаружил, что автоматическая авторизация не сработала. ввожу пароль для своей учётки и надпись: your account has been disabled.
-
- Полковник
- Сообщения: 1698
- Зарегистрирован: 23.01.2007
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 9 раз
последнее письмо, отправленное саппартом мне:
Hello Bozz,
I have reset your account password and sent the new login information in a separate e-mail.
If you do not receive the e-mail and you are running a Spam filter, check and make sure the e-mail is not being filtered as spam.
Note: Passwords are all numbers.
Your new Secret Question will be set to "What did customer service reset your password to?"
The answer to the Secret Question is the new password that we have sent to you as mentioned above.
Please change your password, your secret question, and your secret answer when you log in to your Steam account so you may use the Steam account recovery tool to save time if you need to reset your password in the future. This process is outlined here:
Title: Resetting an Account Password and Secret Question
Link: http://support.steampowered.com/kb_arti ... -AFZC-7069
-
- Полковник
- Сообщения: 1698
- Зарегистрирован: 23.01.2007
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 9 раз
сегодня ещё написали:
прям такие заботливыеHello Bozz,
I am glad that the issue is resolved to your satisfaction.
Please let us know if you encounter any further difficulty - we will be happy to assist you.
- <<Mozgoed>>
- Лейтенант
- Сообщения: 105
- Зарегистрирован: 09.02.2009
- Откуда: взялся пиро?
- Контактная информация: