Помогите перевести плз)

У вас лицензионные версии игр? Есть проблемы?
Закрыто
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Uruzay
Сержант
Сержант
Сообщения: 62
Зарегистрирован: 20.09.2009
Контактная информация:

#1 Сообщение 06.06.2010, 10:05

Вот собсна текст, я писал в тех поддержку стима, вроде все прально сделал я сфоткал сд-кей на коробке и на бамажке с сд-кеем написал логин в стиме, в чем проблема? :dash:

Hello,

A staff member has replied to your question:

Hello, Thank you for contacting Steam Support. In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account(s). If you purchased software through Steam with a credit card, please confirm the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name, expiration date, and last four digits of the card used with the order(s). If you purchased software through Steam through PayPal, please provide the PayPal account holder billing information (name and address) and the PayPal Invoice ID. The Invoice ID will be 16-18 digits long and comprised of only numbers. It may be listed as the Order Description Number. If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number 3515-RFKB-0158 on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy. If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link: URL: http://support.steampowered.com/kb_arti ... -WUSF-3601 Example scans: http://support.steampowered.com/images/ ... cdkey1.jpg http://support.steampowered.com/images/ ... cdkey2.jpg After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue.

Anytime you wish you can view your question online:
https://support.steampowered.com/view.p ... -RFKB-0158
Изображение

Аватара пользователя
STEAMBUY
Майор
Майор
Сообщения: 551
Зарегистрирован: 17.03.2010

#2 Сообщение 06.06.2010, 10:12

handwrite your Support Ticket Number 3515-RFKB-0158 on the quick reference card or sticker above the CD Key
Изображение

Аватара пользователя
.:[XeNuS]:.
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 213
Зарегистрирован: 29.07.2009
Контактная информация:

#3 Сообщение 06.06.2010, 10:39

Onlin
1) Напиши реквизиты карточек, с которых ты покупал игры (имя, на которое оформлена карта, дату окончания действия и последние 4 цифры).
2) Напиши на бумажке с ключем код 3515-RFKB-0158, а потом это сфоткай
Все это отправь в Саппорт

Аватара пользователя
Uruzay
Сержант
Сержант
Сообщения: 62
Зарегистрирован: 20.09.2009
Контактная информация:

#4 Сообщение 06.06.2010, 11:11

.:[XeNuS]:. писал(а):Onlin
1) Напиши реквизиты карточек, с которых ты покупал игры (имя, на которое оформлена карта, дату окончания действия и последние 4 цифры).
2) Напиши на бумажке с ключем код 3515-RFKB-0158, а потом это сфоткай
Все это отправь в Саппорт
Спс
Изображение

Закрыто