Teleglitch Die More Edition
- Kill_Claire
- Полковник
- Сообщения: 1112
- Зарегистрирован: 11.04.2012
- Откуда: kashyyyk
- Благодарил (а): 114 раз
- Поблагодарили: 427 раз
- Контактная информация:
В этой игре вообще сохраняться можно? Или типа с одной жизнью надо пройти до определенного места, чтобы сохраниться? Вроде после 1го телепорта предлагают сохранить игру, сохраняю, все ок, но после смерти я умираю - какой смысл в сохранении? И может быть кто-то знает как проще убивать этих монстров? Патронов крайне мало(
- ShizoID
- Майор
- Сообщения: 708
- Зарегистрирован: 28.11.2011
- Откуда: 78rus
- Благодарил (а): 419 раз
- Поблагодарили: 241 раз
- Контактная информация:
Если дойдешь до 5 уровня, потом сможешь начинать с третьего.
"Die more edition"
"Die more edition"
- Патроны нужно экономить, без крайней необходимости не используя. На первом вообще пользоваться только ближним боем.
- Подпускать монстров по одному, под правую руку.
- На "пожарный" случай держать cangun, для Большой толпы в коридорном помещении.
- ShizoID
- Майор
- Сообщения: 708
- Зарегистрирован: 28.11.2011
- Откуда: 78rus
- Благодарил (а): 419 раз
- Поблагодарили: 241 раз
- Контактная информация:
Patch 9.0 live!
Fixed: The attention master now works correctly
Fixed: The crash when loading linux levels
Fixed: Switching fullscreen no longer results in 1x1 windows
Added: New options menu
Added: Lighting effects
Added: Support for more controller models
Added: Shockwaves for explosions
Changed: agl grenades no longer blow scientists up
Changed: Starting levels are a bit easier, final levels a bit harder
Changed: Levels are now a lot more modular, resulting in more variations in level generation
Changed: All distortion effects are remade
Changed: Railgun now takes less ammo
Changed: Swarmbots now spawn outside the pipes
Changed: Monsters are placed more randomly
Changed: Improved colors
There's also an experimental item randomization mode. I did it when the patch was almost done and there wasn't enough time to test it, so for now you can only enable it by typing 'settings.randomizeitems=true' to console.
Fixed: The attention master now works correctly
Fixed: The crash when loading linux levels
Fixed: Switching fullscreen no longer results in 1x1 windows
Added: New options menu
Added: Lighting effects
Added: Support for more controller models
Added: Shockwaves for explosions
Changed: agl grenades no longer blow scientists up
Changed: Starting levels are a bit easier, final levels a bit harder
Changed: Levels are now a lot more modular, resulting in more variations in level generation
Changed: All distortion effects are remade
Changed: Railgun now takes less ammo
Changed: Swarmbots now spawn outside the pipes
Changed: Monsters are placed more randomly
Changed: Improved colors
There's also an experimental item randomization mode. I did it when the patch was almost done and there wasn't enough time to test it, so for now you can only enable it by typing 'settings.randomizeitems=true' to console.