В общем порылся я везде все что дельное нашел вот:Backbreaker писал(а): Критическая ошибка Too many t-junctions to fix up! заставляющая компилятор сдаться
[spoiler=""Too many t-junctions to fix up!""]Description:
(from Jeff Lane, Valve) "VBSP does cleanup of edges where func_detail geometry meets world geometry to avoid getting visual cracks. One of the ways it does is this by elminating t-junctions. It sounds like you may have hit a limit of the number of those cleanups in the level.
Solution:
If that is the case, you could fix the problem by reducing the number of func_detail brushes in the level, especially ones that touch non-detail geometry. It's probably a sign that you have too much complex brush geometry in the level, and would benefit from having some of it be model geometry instead."[/spoiler]
Я пытался как там написано уменьшить кол-во func_detail это вообще не привело ни к каким результатам.
Очевидно моя проблема в размере карты и кол-ве world geometry. Карта действительно большая и по моим оценкам сделана всего на 60%...теперь очевидно её доделывать смысла нет



Если у кого другое мнение пишите плз