Игроки призраки на сервере css v75

Обсуждаем все, что относится к выделенным серверам *NIX (Unix, Linux) и Windows
Сообщение
Автор
zhenek111
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 11.10.2012
Благодарил (а): 5 раз

#1 Сообщение 28.11.2012, 15:24

у меня сервер 75 версии.как убрать игроков призраков?
Последний раз редактировалось zhenek111 13.12.2012, 14:05, всего редактировалось 1 раз.

weinstreizeR
Эксперты no-Steam
Эксперты no-Steam
Сообщения: 2105
Зарегистрирован: 30.08.2011
Благодарил (а): 32 раза
Поблагодарили: 760 раз
Контактная информация:

#2 Сообщение 28.11.2012, 15:42

zhenek111
Какая ОС? Напиши содержимое server.cfg и rev.ini

zhenek111
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 11.10.2012
Благодарил (а): 5 раз

#3 Сообщение 28.11.2012, 15:58

ос винда 7ка

server.cfg вот
log on
sv_logbans 1
sv_logecho 1
sv_logfile 1
mp_logdetail 3

exec banned_ip.cfg
exec banned_user.cfg

writeid
writeip
hostname "Net-Life Public v.75"
rcon_password "ХХХ"
// настройка закачки
sv_downloadurl ""
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
// Быстрая закачка
net_maxfilesize 64
sv_password ""

mp_allowNPCs 1
mp_allowspectators 1
mp_autocrosshair 0
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 1
mp_buytime 0.2
mp_c4timer 35
mp_chattime 10
mp_decals 200
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 1
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 0
mp_forcerespawn 1
mp_fraglimit 0
mp_freezetime 4
mp_footsteps 1
mp_friendlyfire 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 1
mp_maxrounds 21
mp_playerid 0
mp_spawnprotectiontime 10
mp_roundtime 3
mp_startmoney 800
mp_teamplay 0
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
mp_weaponstay 0
mp_winlimit 0

sv_region 255
sv_airaccelerate 10
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_alltalk 0
sv_cheats 0
sv_consistency 1
sv_enableoldqueries 1
sv_footsteps 1
sv_friction 4
sv_gravity 800
sv_maxspeed 320
sv_enableboost 1
sv_visiblemaxplayers "32"
sv_enablebunnyhopping 0
sv_enableoldqueries 1
sv_use_steam_voice "0"
sv_minrate 20000
sv_maxrate 30000
sv_minupdaterate 67
sv_maxupdaterate 100
sv_mincmdrate 67
sv_maxcmdrate 100
sv_voicecodec vaudio_speex
sv_pausable 0
sv_rcon_banpenalty 15
sv_rcon_maxfailures 5
sv_rcon_minfailures 5
sv_rcon_minfailuretime 30
sv_specaccelerate 5
sv_specnoclip 1
sv_specspeed 3
sv_stats 1
sv_stepsize 18
sv_stopspeed 75
sv_timeout 0
sv_voiceenable 1
sv_lan 0
sv_tags no-steam

// *********** BOTS
//Control how bots talk. Allowed values: 'off', 'radio', 'minimal', or 'normal'.
bot_chatter off
// Defines the skill of bots joining the game. Values are: 0=easy, 1=normal, 2=hard, 3=expert.
bot_difficulty 2
// If nonzero, bots wait until a player joins before entering the game.
bot_join_after_player 0
// If nonzero, bots with high co-op may automatically follow a nearby human player.
bot_auto_follow 0
// If nonzero and there is a human on the team, the bots will not do the scenario tasks.
bot_defer_to_human 0
// Control how bots talk. Allowed values: 'off', 'radio', 'minimal', or 'normal'.
bot_chatter off
// Determines the team bots will join into. Allowed values: 'any', 'T', or 'CT'.
bot_join_team any
// Restricts human players to a single team {any, CT, T}
mp_humanteam any
// Determines the type of quota. Allowed values: 'normal', 'fill', and 'match'.
// If 'fill', the server will adjust bots to keep N players in the game, where N is bot_quota.
// If 'match', the server will maintain a 1:N ratio of humans to bots, where N is bot_quota.
bot_quota_mode fill
// Determines the total number of bots in the game.
bot_quota 0
//Defines a Prefix for all bot's names.
bot_prefix ""
bot_auto_vacate 1
breakable_multiplayer 1

decalfrequency 60
host_framerate 0

rcon_password "ХХХ"

exec banned_ip.cfg
exec banned_user.cfg
exec mani_server.cfg
Последний раз редактировалось zhenek111 13.12.2012, 14:01, всего редактировалось 1 раз.

weinstreizeR
Эксперты no-Steam
Эксперты no-Steam
Сообщения: 2105
Зарегистрирован: 30.08.2011
Благодарил (а): 32 раза
Поблагодарили: 760 раз
Контактная информация:

#4 Сообщение 28.11.2012, 16:33

sv_enableoldqueries 1 - измени на 0
sv_visiblemaxplayers "32" - удали

Если у тебя сервер No-Steam, rev.ini просто обязан быть (лежит там, где srcds.exe)

zhenek111
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 11.10.2012
Благодарил (а): 5 раз

#5 Сообщение 28.11.2012, 16:42

[Emulator]

# CacheEnabled set to true to enable loading apps from GCF.
# If it is true, and a clientregistry.blob file is not supplied,
# then you must supply revApps.ini file with the correct cache requirements.
# See the example revApps.ini, however it is highly recommended that you use
# a clientregistry.blob file for maximum compatibility
#
# Default = False
#
CacheEnabled = false

# CachePath - set to the folder where your GCF files are located
#
# Default = (n/a)
#
CachePath = E:\Steam\SteamApps

# Language - rev emu will automagically load the correct language files.
# This can be English, French, Italian, German, Spanish, sChinese,
# Korean, Koreana, tChinese, Japanese, Russian, Thai, or Portugeuse
#
# revEmu will try to set the Language key in the following order:
# Use the Language key in the this rev.ini if it is present
# Use the Steam Language key in the registry if it is present
# Default the Language to English
#
#Language = English
Language = Russian

# Change Logging to True to enable/disable log file output for steam.dll
#
# Default = False
#
Logging=False

# Change SteamDll to point to your official Steam client DLL.
# This setting is required for Steam UserID Validation functions
# to support legit Steam IDs. Otherwise, all clients would get
# IDs generated from their IP addresses.
# Also make sure you uncomment the line below (remove "#")
# if you want to use this setting!
# Note that this setting only applies to games using SteamGameServer
# up to version 003. (e.g. CS: Source, Team Fortess 2, Garry's Mod)
#
# Default = (n/a)
#
SteamDll=.\bin\Steam\Steam.dll

# Change SteamClient to True if you want to use the steamclient emulator.
# This setting is recommended to be true for both clients \ game servers
# and for all games, except games which use SteamClient006 interface
# (e.g. CS: Source, Half-Life 2: Deathmatch)
# To see if the game is using this old interface, enable SteamClient,
# enable Logging and you will notice a log line "Using SteamClientXXX".
# If 007, leave the option ON, otherwise, it is recommended not to use it.
#
# Default = False
#
SteamClient = True

# Change SteamUser to the steam username that you wish to use with revEmu
# Defaults to revCrew if not specified
#
SteamUser = SteamPlayer

[Log]

# If Logging is set to True, choose which functions would you like to log.
#
# Default = False
#
FileSystem=False
Account=False
UserID=False

[steamclient]

################################### NOTE ####################################
# These settings may apply even if you don't choose to use steamclient.dll! #
#############################################################################
#
# Change the setting below to set your PlayerName (used in src2007 engine)
# not use ""
#
# Default = REVOLUTiON
#
PlayerName=Your name


# Change the setting below to enable/disable log file output for steamclient.dll
#
# Default = False
#
Logging=False

# Change ClientDLL to point to the original steamclient.dll
# This setting will enable VAC for your server and your server will be listed
# on Valve master server! Also, Steam clients will have their regular Steam IDs
# Please use the steamclient.dll from Steam folder!
#
# Default = (n/a)
#
#ClientDLL=.\bin\Steam\steamclient.dll

#
#
#SteamExe=E:\Steam\Steam.exe

# DisableUnlockedItems enables you to choose whether to use the new weapons in
# Team Fortress 2. This setting applies to you only if you are a regular player,
# or to all your clients if you are a server hoster.
#
# Default = False
#
#DisableUnlockedItems = True

# If you use in Ultimate SSDK change the setting below to True
# use only Ultimate SSDK enable else disable.
# Default = False
#
#EnableSDK = True

#Use DNS masterservers valve, if port mastersrver 27010-27011 not problem
#if port 27015 use mix MasterServer = 208.64.200.65:27015
#Use_hl_master = true

#Change the setting to set masterserver, from where serverlist will be got.
#No support Setti masterserver.....
#Default = 72.165.61.136:27015 only for HL2
#Friends tab in serverbrowser shows another masterserver for VIP server ($)
#
#HL1 servers
#MasterServer = 188.40.40.201:27010
#MasterServer = 69.28.158.131:27010
#MasterServer = 209.197.20.34:27010
#MasterServer = 69.28.140.247:27010
#
#HL2 servers
#
MasterServer = 208.64.200.52:27011
#MasterServer = 208.64.200.65:27015
#MasterServer = 63.234.149.83:27011
#MasterServer = 63.234.149.90:27011
#
#rdkf
#MasterServer = 68.142.72.250:27012

#Search game version in MasterServer.
#Default search all version.
#
#GameVersion = 1.0.0.64

#Add rename ClanTag maximum 12 symbol UTF-8 or 24 symbol ANSI
#ex. ClanTag = revcrev
ClanTag=[revcrew]

[GameServer]

# GameServer policy rules
# Allow (v9.73 < revEmu < 9.83) clients to join your server
#
# Default = True
#
AllowOldRev74=False

# Allow revEmu v9.63 ~ 9.73 clients to join your server
# revEmu v9.62 and below will be rejected nevertheless
#
# Default = True
#
AllowOldRev=False

# Allow unknown clients to join your server
#
# Default = True
#
AllowUnknown=False

# Allow cracked Steam clients to join your server
#
# Default = True
#
#AllowCracked=False

# Allow legitimate Steam clients to join your server
#
# Default = True
#
#AllowLegit=False

#Allowed any count connect Unknown client with one IP (25 Unknown clients 1 IP default true)
#
#AllowedAnyCountConnectUnknownClientWithOneIP = false

[GameServerNSNet]
#EnableNSNetSvc = [False/UDP/TCP/BOTH]
#NSNetDedicatedPort = Порт(Только для Slave серевров)
#AdditionalSlaveServer = IP:PORT
#AdditionalSlaveServer = IP:PORT
#AdditionalSlaveServer = IP:PORT
#AdditionalSlaveServer = IP:PORT

Добавлено спустя 5 минут 10 секунд:
sv_enableoldqueries 1 - измени на 0
sv_visiblemaxplayers "32" - удали

не помогло! зашел на сервер вышел смотрю на него а там 1 призрак висит сразу же.жму инфу пишет типа висит ктото без ника и время 0ms
Последний раз редактировалось zhenek111 13.12.2012, 14:02, всего редактировалось 1 раз.

weinstreizeR
Эксперты no-Steam
Эксперты no-Steam
Сообщения: 2105
Зарегистрирован: 30.08.2011
Благодарил (а): 32 раза
Поблагодарили: 760 раз
Контактная информация:

#6 Сообщение 28.11.2012, 17:24

#ClientDLL=.\bin\Steam\steamclient.dll

убрать #

zhenek111
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 11.10.2012
Благодарил (а): 5 раз

#7 Сообщение 28.11.2012, 17:53

.
Последний раз редактировалось zhenek111 13.12.2012, 14:01, всего редактировалось 1 раз.

weinstreizeR
Эксперты no-Steam
Эксперты no-Steam
Сообщения: 2105
Зарегистрирован: 30.08.2011
Благодарил (а): 32 раза
Поблагодарили: 760 раз
Контактная информация:

#8 Сообщение 28.11.2012, 18:15

Перед тем как ставить RevEmu, ты переименовал оригинальный серверный steamclient.dll в steamclient_valve.dll?

Вообще последняя версия SRCDS начала якобы требовать наличие стима.

zhenek111
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 11.10.2012
Благодарил (а): 5 раз

#9 Сообщение 28.11.2012, 19:07

паходу нет а что?был чистый сервер на него все плагины поставил.ноу стим и так пускало.стим айди раздавало.сервер кинул на другой комп типа хостинга у друга и нанало писать при заходе проверка стим отклонена.вот я и закинул revemu в сервер и все стало нормально и всех пускает.

weinstreizeR
Эксперты no-Steam
Эксперты no-Steam
Сообщения: 2105
Зарегистрирован: 30.08.2011
Благодарил (а): 32 раза
Поблагодарили: 760 раз
Контактная информация:

#10 Сообщение 28.11.2012, 19:54

Ну, в принципе, тогда вопрос решён :)

zhenek111
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 11.10.2012
Благодарил (а): 5 раз

#11 Сообщение 28.11.2012, 20:31

ок
Последний раз редактировалось zhenek111 13.12.2012, 14:02, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
Shlak
Эксперты no-Steam
Эксперты no-Steam
Сообщения: 1940
Зарегистрирован: 24.04.2011
Откуда: Рязань
Благодарил (а): 97 раз
Поблагодарили: 548 раз
Контактная информация:

#12 Сообщение 28.11.2012, 20:42

Тут только мой Steam профиль. Больше там ничего нет.
Изображение
Magicka 2 (Reff)

weinstreizeR
Эксперты no-Steam
Эксперты no-Steam
Сообщения: 2105
Зарегистрирован: 30.08.2011
Благодарил (а): 32 раза
Поблагодарили: 760 раз
Контактная информация:

#13 Сообщение 28.11.2012, 21:04

zhenek111
1) Не нужно уже.
2) Раскомментированив строчку, ты указал путь к оригинальному steamclient.dll, тем самым обеспечил правильную работу revemu на сервере. Серверу не навредит.

zhenek111
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 11.10.2012
Благодарил (а): 5 раз

#14 Сообщение 28.11.2012, 21:17

все ок
Последний раз редактировалось zhenek111 13.12.2012, 14:03, всего редактировалось 1 раз.

weinstreizeR
Эксперты no-Steam
Эксперты no-Steam
Сообщения: 2105
Зарегистрирован: 30.08.2011
Благодарил (а): 32 раза
Поблагодарили: 760 раз
Контактная информация:

#15 Сообщение 28.11.2012, 21:26

zhenek111
Игнорируй, т.к. ты используешь старые стимовские библиотеки, а с новыми RevEmu не работает, и сервер крашится.

Ответить