Моя ОС: Windows xp
Порты открыты.
Скачал Counter-strike Source Dedicated Server (Чистый, свежий, невзломанный, под windows)
Установил только eSTEAMATiON.v2.0.RC.9.U.1_Win(если нужно, выложу estemation.cfg)
Server.cfg
hostname "Css|Monext|GunGame[v34]" // Название сервера
rcon_password "а вот секрет" // rcon пароль
mp_footsteps 1 // Будет ли слышно шаги ?
mp_flashlight 0 // Будут ли слепить Флеш-гранаты ?
mp_autocrosshair 0 // Что то для прицела
mp_friendlyfire 0 // Атака своих
mp_chattime 6 // Количество секунд, которое игроки смогут чатится после окончания игры
mp_timelimit 25 // Время карты
mp_buytime 3 // Сколько секунд можно закупатся после начала раунда
mp_maxrounds 0 // Максимальное количество раунды до смены карты
mp_winlimit 0 // Максимальное число побед до смены карты
mp_startmoney 16000 // Деньги в начале
mp_roundtime 9 // Время раунда
mp_freezetime 3 // Неподвижность в начале раунда
mp_c4timer 35 // Сколько секунд будет тикать взрывчатка C4
mp_limitteams 2 // Лимит игроков в команде
mp_autoteambalance 1 // Баланс команд
mp_dynamicpricing 0 // Стандартная стоимость оружия
mp_forcecamera 0 // Зафиксировать камеру после смерти
mp_allowspectators 1 // toggles whether the server allows spectator mode or not
mp_playerid 0 // Controls what information player see in the status bar: 0 all names, 1 team names, 2 no names
mp_playerid_delay 0.5 // Number of seconds to delay showing information in the status bar
mp_playerid_hold 0.25 // Number of seconds to keep showing old information in the status bar
mp_fadetoblack 0 // fade a player's screen to black when he dies
mp_logdetail 1 // Logs attacks. Values are: 0=off, 1=enemy, 2=teammate, 3=both)
mp_tkpunish 1 // Будет ли ТимКиллер убит в сл. раунде? {0=no, 1=yes}
mp_autokick 0 // Авто кик тимкилерров
mp_spawnprotectiontime 0 // Кикнуть игроков которые стреляют своих в течении X секунд после начала раунда.
mp_hostagepenalty 4 // Терористов будет кикать если убьют более X заложников
mp_decals 50 // Максимальное количество пуль на стенах
sv_password "" // Пароль на сервер
sv_contact "http://monext.forum2x2.ru" // Контактный email администратора сервера.
sv_gravity 800 // Гравитация мира
sv_stopspeed 75 // Плавность остановки игрока на земле
sv_maxspeed 600 // Максимальная скорость
sv_airaccelerate 1000 // Скольжение
sv_footsteps 1 // Играть звуки ходьбы для игроков
sv_friction 4 // World friction.
sv_stepsize 18 // Размер шага игрока
sv_rcon_minfailuretime 30 // Number of seconds to track failed rcon authentications
sv_rcon_minfailures 5 // Number of times a user can fail rcon authentication in sv_rcon_minfailuretime before being banned
sv_rcon_maxfailures 10 // Max number of times a user can fail rcon authentication before being banned
sv_rcon_banpenalty 5 // Number of minutes to ban users who fail rcon authentication
sv_unlag 1 // Enables player lag compensation
sv_maxunlag 0.5 // Maximum lag compensation in seconds
sv_lan 0 // Сеть
sv_minrate 18000 // Минимальные рейты
sv_maxrate 36000 // Максимальные рейты
sv_minupdaterate 66 // Minimum updates per second that the server will allow
sv_maxupdaterate 120 // Maximum updates per second that the server will allow
sv_minrateupdate 66 // Minimum updates per second that the server will allow
sv_maxrateupdate 120 // Maximum updates per second that the server will allow
sv_mincmdrate 33 // Минимальные команд рейты
sv_maxcmdrate 66 // Максимальные команд рейты
sv_client_cmdrate_difference 10 // Баланс cmdrate у клиента
sv_timeout 65 // After this many seconds without a message from a client, the client is dropped
sv_visiblemaxplayers 35 // Можно сделать невидимые слоты.Подсоединится к серверу набрав в консоле connect и ip сервера.
sv_enableoldqueries 1 // Enable support for old style (HL1) server queries
sv_alltalk 1 // Живые слышат мертвых
sv_voiceenable 1 // Микрофон
sv_consistency 1 // Whether the server enforces file consistency for critical files
sv_allowupload 1 // Allow clients to upload customizations files
sv_allowdownload 1 // Allow clients to download files
sv_downloadurl "" // Хост файлов
sv_logbans 1 // Log server bans in the server logs.
sv_log_onefile 1 // Log server information to only one file.
sv_logecho 1 // Echo log information to the console.
sv_logfile 1 // Log server information in the log file.
sv_logflush 1 // Flush the log file to disk on each write (slow).
sv_logsdir "logs" // Folder in the game directory where server logs will be stored.
sv_logblocks 1 // If true when log when a query is blocked (can cause very large log files)
sv_logdownloadlist 1 // Логи скачивания
sv_stats 1 // Сбор статистики пользования ЦП
sv_pure 0 // Для локальной сети
sv_cheats 0 // Использование чит команд
sv_specaccelerate 5 // Скорость подема спектра
sv_specspeed 3 // Скорость спектра
sv_specnoclip 1 // Прохождение сквозь стены будучи спектром
sv_pausable 0 // Is the server pausable.
sv_region 116 // The region of the world to report this server in.
sv_maxreplay 0 // Maximum replay time in seconds
sv_filterban 1 // Set packet filtering by IP mode
sv_instancebaselines 1 // Enable instanced baselines. Saves network overhead.
sv_ignoregrenaderadio 0 // Сообщения в чате "Кинул гранату"
sv_accelerate 5 // Скорость падения
sv_wateraccelerate 10 // Скорость игрока в воде
sv_waterfriction 1 // Трение игрока в воде
sv_rollspeed 200 // Сила перемещение предмета
sv_rollangle 0 // Включает перемещение предметом командой Use
sv_bounce 0 // Bounce multiplier for when physically simulated objects collide with other objects.
sv_maxvelocity 3500 // Maximum speed any ballistically moving object is allowed to attain per axis.
sv_backspeed 0.6 // How much to slow down backwards motion
sv_waterdist 12 // Vertical view fixup when eyes are near water plane.
sv_pushaway_force 30000 // How hard physics objects are pushed away from the players on the server.
sv_pushaway_min_player_speed 75 // If a player is moving slower than this, don't push away physics objects (enables ducking behind things).
sv_pushaway_max_force 1000 // Maximum amount of force applied to physics objects by players.
sv_lagflushbonecache 1 // Flushes entity bone cache on lag compensation
sv_unlag_fixstuck 1 // Disallow backtracking a player for lag compensation if it will cause them to become stuck
sv_max_usercmd_future_ticks 8 // Prevents clients from running usercmds too far in the future. Prevents speed hacks.
sv_runcmds 1 // Работа команд
sv_showimpacts 0 // Shows client (red) and server (blue) bullet impact point (1=both, 2=client-only, 3=server-only)
sv_showplayerhitboxes 0 // Show lag compensated hitboxes for the specified player index whenever a player fires.
sv_client_interpolate 1 // Интерпритация клиента
sv_client_interp 0.01 // Число интерпритации
sv_pure_kick_clients 1 // Очистка клиентов
sv_max_queries_sec_global 60 // Maximum queries per second to respond to from anywhere.
sv_max_queries_window 30 // Window over which to average queries per second averages.
sv_max_queries_sec 3.0 // Maximum queries per second to respond to from a single IP address.
sv_voicecodec vaudio_speex // Specifies which voice codec DLL to use in a game. Set to the name of the DLL without the extension.
sv_rcon_banpenalty 5 //количество минут на которое будет забанен игрок 1 - 60 max
sv_rcon_maxfailures 5 //максимальное число попыток пользователя ввести правильный пароль 1 - 20 max , по истечении этого кол-ва попыток игрок будет забанен.
sv_rcon_minfailures 2 //максимальное число попыток пользователя ввести правильный пароль 1 - 20 max , по истечении этого кол-ва попыток игрок будет заблокирован на время указанное в следующем пункте.
sv_rcon_minfailuretime 180 //количество секунд до разрешения повторно ввести пароль 1 секунда - 60 минут max.
log "on" // Включить выключить логи on\off
decalfrequency 2000 // Насколько часто можно ставить теги, в секундах
net_maxfilesize 63 // Максимальный размер скачивающегося файла с сервера
fps_max 1000 // Обьем фрейм рейтов
r_spray_lifetime 3 // Сколько раундов будут видны спреи игроков
setmaster add "css.setti.info" // Сервер виден в css.setti.info
setmaster add "188.40.40.201:27010" // Сервер виден в css.setti.info
setmaster add "188.40.40.201:27011" // Сервер виден в css.setti.info
setmaster add "css.setti.info"
setmaster add "188.40.40.201:27010"
setmaster add "188.40.40.201:27011"
rcon_password "а вот секрет" // rcon пароль
mp_footsteps 1 // Будет ли слышно шаги ?
mp_flashlight 0 // Будут ли слепить Флеш-гранаты ?
mp_autocrosshair 0 // Что то для прицела
mp_friendlyfire 0 // Атака своих
mp_chattime 6 // Количество секунд, которое игроки смогут чатится после окончания игры
mp_timelimit 25 // Время карты
mp_buytime 3 // Сколько секунд можно закупатся после начала раунда
mp_maxrounds 0 // Максимальное количество раунды до смены карты
mp_winlimit 0 // Максимальное число побед до смены карты
mp_startmoney 16000 // Деньги в начале
mp_roundtime 9 // Время раунда
mp_freezetime 3 // Неподвижность в начале раунда
mp_c4timer 35 // Сколько секунд будет тикать взрывчатка C4
mp_limitteams 2 // Лимит игроков в команде
mp_autoteambalance 1 // Баланс команд
mp_dynamicpricing 0 // Стандартная стоимость оружия
mp_forcecamera 0 // Зафиксировать камеру после смерти
mp_allowspectators 1 // toggles whether the server allows spectator mode or not
mp_playerid 0 // Controls what information player see in the status bar: 0 all names, 1 team names, 2 no names
mp_playerid_delay 0.5 // Number of seconds to delay showing information in the status bar
mp_playerid_hold 0.25 // Number of seconds to keep showing old information in the status bar
mp_fadetoblack 0 // fade a player's screen to black when he dies
mp_logdetail 1 // Logs attacks. Values are: 0=off, 1=enemy, 2=teammate, 3=both)
mp_tkpunish 1 // Будет ли ТимКиллер убит в сл. раунде? {0=no, 1=yes}
mp_autokick 0 // Авто кик тимкилерров
mp_spawnprotectiontime 0 // Кикнуть игроков которые стреляют своих в течении X секунд после начала раунда.
mp_hostagepenalty 4 // Терористов будет кикать если убьют более X заложников
mp_decals 50 // Максимальное количество пуль на стенах
sv_password "" // Пароль на сервер
sv_contact "http://monext.forum2x2.ru" // Контактный email администратора сервера.
sv_gravity 800 // Гравитация мира
sv_stopspeed 75 // Плавность остановки игрока на земле
sv_maxspeed 600 // Максимальная скорость
sv_airaccelerate 1000 // Скольжение
sv_footsteps 1 // Играть звуки ходьбы для игроков
sv_friction 4 // World friction.
sv_stepsize 18 // Размер шага игрока
sv_rcon_minfailuretime 30 // Number of seconds to track failed rcon authentications
sv_rcon_minfailures 5 // Number of times a user can fail rcon authentication in sv_rcon_minfailuretime before being banned
sv_rcon_maxfailures 10 // Max number of times a user can fail rcon authentication before being banned
sv_rcon_banpenalty 5 // Number of minutes to ban users who fail rcon authentication
sv_unlag 1 // Enables player lag compensation
sv_maxunlag 0.5 // Maximum lag compensation in seconds
sv_lan 0 // Сеть
sv_minrate 18000 // Минимальные рейты
sv_maxrate 36000 // Максимальные рейты
sv_minupdaterate 66 // Minimum updates per second that the server will allow
sv_maxupdaterate 120 // Maximum updates per second that the server will allow
sv_minrateupdate 66 // Minimum updates per second that the server will allow
sv_maxrateupdate 120 // Maximum updates per second that the server will allow
sv_mincmdrate 33 // Минимальные команд рейты
sv_maxcmdrate 66 // Максимальные команд рейты
sv_client_cmdrate_difference 10 // Баланс cmdrate у клиента
sv_timeout 65 // After this many seconds without a message from a client, the client is dropped
sv_visiblemaxplayers 35 // Можно сделать невидимые слоты.Подсоединится к серверу набрав в консоле connect и ip сервера.
sv_enableoldqueries 1 // Enable support for old style (HL1) server queries
sv_alltalk 1 // Живые слышат мертвых
sv_voiceenable 1 // Микрофон
sv_consistency 1 // Whether the server enforces file consistency for critical files
sv_allowupload 1 // Allow clients to upload customizations files
sv_allowdownload 1 // Allow clients to download files
sv_downloadurl "" // Хост файлов
sv_logbans 1 // Log server bans in the server logs.
sv_log_onefile 1 // Log server information to only one file.
sv_logecho 1 // Echo log information to the console.
sv_logfile 1 // Log server information in the log file.
sv_logflush 1 // Flush the log file to disk on each write (slow).
sv_logsdir "logs" // Folder in the game directory where server logs will be stored.
sv_logblocks 1 // If true when log when a query is blocked (can cause very large log files)
sv_logdownloadlist 1 // Логи скачивания
sv_stats 1 // Сбор статистики пользования ЦП
sv_pure 0 // Для локальной сети
sv_cheats 0 // Использование чит команд
sv_specaccelerate 5 // Скорость подема спектра
sv_specspeed 3 // Скорость спектра
sv_specnoclip 1 // Прохождение сквозь стены будучи спектром
sv_pausable 0 // Is the server pausable.
sv_region 116 // The region of the world to report this server in.
sv_maxreplay 0 // Maximum replay time in seconds
sv_filterban 1 // Set packet filtering by IP mode
sv_instancebaselines 1 // Enable instanced baselines. Saves network overhead.
sv_ignoregrenaderadio 0 // Сообщения в чате "Кинул гранату"
sv_accelerate 5 // Скорость падения
sv_wateraccelerate 10 // Скорость игрока в воде
sv_waterfriction 1 // Трение игрока в воде
sv_rollspeed 200 // Сила перемещение предмета
sv_rollangle 0 // Включает перемещение предметом командой Use
sv_bounce 0 // Bounce multiplier for when physically simulated objects collide with other objects.
sv_maxvelocity 3500 // Maximum speed any ballistically moving object is allowed to attain per axis.
sv_backspeed 0.6 // How much to slow down backwards motion
sv_waterdist 12 // Vertical view fixup when eyes are near water plane.
sv_pushaway_force 30000 // How hard physics objects are pushed away from the players on the server.
sv_pushaway_min_player_speed 75 // If a player is moving slower than this, don't push away physics objects (enables ducking behind things).
sv_pushaway_max_force 1000 // Maximum amount of force applied to physics objects by players.
sv_lagflushbonecache 1 // Flushes entity bone cache on lag compensation
sv_unlag_fixstuck 1 // Disallow backtracking a player for lag compensation if it will cause them to become stuck
sv_max_usercmd_future_ticks 8 // Prevents clients from running usercmds too far in the future. Prevents speed hacks.
sv_runcmds 1 // Работа команд
sv_showimpacts 0 // Shows client (red) and server (blue) bullet impact point (1=both, 2=client-only, 3=server-only)
sv_showplayerhitboxes 0 // Show lag compensated hitboxes for the specified player index whenever a player fires.
sv_client_interpolate 1 // Интерпритация клиента
sv_client_interp 0.01 // Число интерпритации
sv_pure_kick_clients 1 // Очистка клиентов
sv_max_queries_sec_global 60 // Maximum queries per second to respond to from anywhere.
sv_max_queries_window 30 // Window over which to average queries per second averages.
sv_max_queries_sec 3.0 // Maximum queries per second to respond to from a single IP address.
sv_voicecodec vaudio_speex // Specifies which voice codec DLL to use in a game. Set to the name of the DLL without the extension.
sv_rcon_banpenalty 5 //количество минут на которое будет забанен игрок 1 - 60 max
sv_rcon_maxfailures 5 //максимальное число попыток пользователя ввести правильный пароль 1 - 20 max , по истечении этого кол-ва попыток игрок будет забанен.
sv_rcon_minfailures 2 //максимальное число попыток пользователя ввести правильный пароль 1 - 20 max , по истечении этого кол-ва попыток игрок будет заблокирован на время указанное в следующем пункте.
sv_rcon_minfailuretime 180 //количество секунд до разрешения повторно ввести пароль 1 секунда - 60 минут max.
log "on" // Включить выключить логи on\off
decalfrequency 2000 // Насколько часто можно ставить теги, в секундах
net_maxfilesize 63 // Максимальный размер скачивающегося файла с сервера
fps_max 1000 // Обьем фрейм рейтов
r_spray_lifetime 3 // Сколько раундов будут видны спреи игроков
setmaster add "css.setti.info" // Сервер виден в css.setti.info
setmaster add "188.40.40.201:27010" // Сервер виден в css.setti.info
setmaster add "188.40.40.201:27011" // Сервер виден в css.setti.info
setmaster add "css.setti.info"
setmaster add "188.40.40.201:27010"
setmaster add "188.40.40.201:27011"
Ко мне зашел бот от сетти с ником c360qtool как и положено.
Но сервера нет в мониторинге setti http://css.setti.info/servers/css/
И во вкладке интернет не ищет моего серва! И друзей просил- говорят не видно! Что делать! Вроде всё правильно делаю!!! Подскажите, что ещё может влиять на видение сервера во вкладке интернет! Как исправить проблему
start.bat
@echo off
cls
echo Protecting srcds from crashes...
echo If you want to close srcds and this script, close the srcds window and type Y depending on your language followed by Enter.
title srcds.com Watchdog
:srcds
:loop
echo (%date% %time%) srcds started.
start /wait D:\Gungamev34\srcds.exe -console -game cstrike -tickrate 100 -port 27015 +fps_max 600 +maxplayers 20 +map de_cbble
goto srcds
echo (%date% %time%) WARNING: srcds closed or crashed, restarting.
goto loop
cls
echo Protecting srcds from crashes...
echo If you want to close srcds and this script, close the srcds window and type Y depending on your language followed by Enter.
title srcds.com Watchdog
:srcds
:loop
echo (%date% %time%) srcds started.
start /wait D:\Gungamev34\srcds.exe -console -game cstrike -tickrate 100 -port 27015 +fps_max 600 +maxplayers 20 +map de_cbble
goto srcds
echo (%date% %time%) WARNING: srcds closed or crashed, restarting.
goto loop
steam.inf
PatchVersion=1.0.0.34
ProductName=cstrike
appID=240
ProductName=cstrike
appID=240