Team Fortress 2 - современный командный шутер с уникальной системой выбора класса игрока, от Пиромана с огнеметом до тяжеловооруженного штурмовика-пулеметчика.
-
N@iton
- Сержант

- Сообщения: 49
- Зарегистрирован: 21.05.2009
- Откуда: Украина, Кировоград
-
Контактная информация:
#376
Сообщение
14.08.2009, 02:14
А у меня только 1 час 14 минут)) :)
Но все равно еще нет((
-
xouk
- Капитан

- Сообщения: 323
- Зарегистрирован: 17.11.2007
- Благодарил (а): 1 раз
-
Контактная информация:
#377
Сообщение
14.08.2009, 02:34
1nquIz писал(а):xouk писал(а):вообще то существуют вполе нормальные
ахахаха, у тебя настолько низкая планка качества, что ты этих кретинов считаешь вполне нормальными?
если ты их не видел, я не виноват, и да я не за стандартных имбицилов, ок ?
и да по теме ждём апдейт :crazy:
-
Pitch666
- Полковник

- Сообщения: 5489
- Зарегистрирован: 27.08.2008
- Откуда: Роисся
- Поблагодарили: 10 раз
-
Контактная информация:
#378
Сообщение
14.08.2009, 02:39
ну все
Добавлено спустя 18 секунд:
тф2 качает новый апдейт
-
Fast_zombie
- Модератор

- Сообщения: 1223
- Зарегистрирован: 17.04.2008
- Откуда: Понаехал в Питер
- Поблагодарили: 9 раз
-
Контактная информация:
#379
Сообщение
14.08.2009, 02:39
-
xouk
- Капитан

- Сообщения: 323
- Зарегистрирован: 17.11.2007
- Благодарил (а): 1 раз
-
Контактная информация:
#380
Сообщение
14.08.2009, 02:42
ёба какой здоровый лог :shock:
-
Named
- Лейтенант

- Сообщения: 215
- Зарегистрирован: 30.05.2009
#381
Сообщение
14.08.2009, 02:43
хм

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
New Content
* Added King Of The Hill game mode
* Added custom animations played by the losing team during the post-win state. They are moved into third person camera to enjoy them
* Added lots of new hats
Additions / Changes
* Added "Auto Reload" option to the multiplayer advanced options
o Clip-based weapons that reload a full clip at a time can now have their reloads aborted by firing
* Pistol now fires at a fixed rate, not based on the speed at which you press the firing button
* Added a color blind option to add a Jarate icon above enemies who are busy accepting a terrifying existence where they have no dignity
* Significantly reduced the amount of network traffic being sent
* Capturing the flag in a CTF game mode gives the entire capturing team 10 seconds of critboost
* Sappers attached to a teleporter automatically place another Sapper on the other end of the teleporter, if it exists
o Engineers wrenching a teleporter will repair the other end as well, and remove Sappers from both if they exist
* Disguised Spies no longer trigger On-Hit effects (like the Blutsauger's heal)
* Removed self-inflicted minicrits. Fixes Jarate'd Soldiers/Demomen having ineffective rocket/grenade jumps
* Added an item panel to the spectator cam that shows non-standard items being carried by the player you're spectating
* Added an "Inspect" key that allows you to look at items being carried by your team mates
* Backpack improvements:
o Added drag & drop to move items around. Item positions are maintained on the backend
o Added multi-select, allowing you to delete multiple items at once
o Added a new key to the key binding page that opens your inventory directly to your backpack
o Fixed mouseover panel being incorrectly position when the backpack first appears
* Cloaked Spies standing in valid backstab positions no longer raise their knife
* Added current map name and gametype to the bottom right of scoreboard
* Added class icons to tips on the loadout and loading screens
* Improved visuals around flags when they're being carried by a player
* Improved critboosted visuals, making it much clearer when an enemy has critboost
* Updated the loading panel to show the game type under the map name during level transition
* In-game chat dialog now supports full Unicode characters
* Added BLU main menu background
* Added response caching for some server queries to help reduce the CPU load from DOS attacks
* Teammates no longer block friendly radius damage. Prevents nearby teammates causing rocket/grenade jumps to fail
Map Changes
* Update PLR_Pipeline
o Increased the starting advantage in the third round if a team has won the first two rounds
o Fixed carts not continuing to the second round if they're capped at the same time in the first round
o Fixed being able to shoot pipebombs over the starting gates in the first round
o Fixed being able to open the doors in the first round before the setup time was finished
o Fixed players getting stuck in some doors
o Fixed players being able to get onto rooftops and out of the map boundaries
o Fixed other minor bugs and exploits
* Added community map Arena_Offblast
* Added community map Cp_Yukon
* Update Arena_Sawmill
o Fixed DirectX8 bug where some models would not be visible
o Fixed exploit with building teleporters outside of the map
* Updated CP_Granary
o Made a few changes to improve balance based on competitive community feedback
Item Reworks
* The Force of Nature
o The enemy knockback now only works in close range and behaves more like the Pyro's air blast
o Enemies cannot be juggled by the FaN's effect
o The self-knockback has also changed to respect the firer's view angle. Looking up while shooting will no longer propel the enemy upwards
o Knockback is now scaled by damage done
* The Sandman
o A Scout will receive 1 point for stunning an enemy and 2 points for a long range stun
o Stunned players now take 75% of all incoming damage instead of 50%
o Ubercharged players can no longer be stunned
o Heavies spinning their mini-guns will continue to spin when stunned (whether the left or right mouse button is pressed)
o The minimum distance to stun a target has been reduced
o The negative attribute has changed from "no double jump" to "-25 max health"
Fixes
* Fixed various issues around layout & presentation of items inside the Backpack and "X is carrying" item dialogs
* Fixed an exploit that allowed players to work around sv_pure
* Particle files are now protected by sv_pure
* Fixed critboost effect getting stuck on when you die while critboosted
* Fixed Timer HUD element backgrounds not being the correct color if you change teams during waiting for players
* Fixed a couple of issues with the way critboosts affected The Huntsman and the Spy's knife
* Fixed an exploit where you could reload The Huntsman faster than intended
* Fixed Heavy "civilian" exploit
* Fixed a set of exploits using the DXSupport config files
* Fixed r_screenfademinsize and r_screenfademaxsize exploits
* Fixed sentries firing at a fully cloaked Spy if they're still the closest target
Community requests
* Added a HUD element for hybrid CTF & CP maps
o Supports 1 or 2 flags, and any number of CPs
o Mapmakers need to place a "tf_logic_hybrid_ctf_cp" entity in their map to enable it
* Added custom kill server log text "train" and "saw" for deaths caused by these environmental hazards
o Format: "%s<%i><%s><%s>" committed suicide with "world" (customkill "%s") (attacker_position "%d %d %d")
* Added new "medic_death" event for server logs
o Format: "%s<%i><%s><%s>" triggered "medic_death" against "%s<%i><%s><%s>" (healing "%d") (ubercharge "%s")
+ healing is the amount the Medic healed in that life
+ ubercharge (1/0) is whether they died with a full charge
* Added "func_respawnflag" trigger entity. It will remove & return the flag if a flag carrier touches it, or if the flag falls into it
Последний раз редактировалось
Named 14.08.2009, 02:47, всего редактировалось 1 раз.
-
N@iton
- Сержант

- Сообщения: 49
- Зарегистрирован: 21.05.2009
- Откуда: Украина, Кировоград
-
Контактная информация:
#382
Сообщение
14.08.2009, 02:43
И что ето все? Только 2 дня, хотелось бы больше((

-
Shift
- Майор

- Сообщения: 540
- Зарегистрирован: 20.02.2009
-
Контактная информация:
#383
Сообщение
14.08.2009, 02:44
Ух пошел качать
-
puskas
- Лейтенант

- Сообщения: 163
- Зарегистрирован: 01.05.2008
#384
Сообщение
14.08.2009, 02:47
в 3 дне все написано
-
Bucho
- Сержант

- Сообщения: 62
- Зарегистрирован: 18.06.2009
#385
Сообщение
14.08.2009, 02:48
теперь жучки на оба конца телепорта ставятся((( и инжинеру не нада бегать ко входу в телепорт чтобы его вылечить((( отстой
-
N@iton
- Сержант

- Сообщения: 49
- Зарегистрирован: 21.05.2009
- Откуда: Украина, Кировоград
-
Контактная информация:
#386
Сообщение
14.08.2009, 02:50
Bucho писал(а):теперь жучки на оба конца телепорта ставятся((( и инжинеру не нада бегать ко входу в телепорт чтобы его вылечить((( отстой
Да так не интересно((
-
M0chK0z
- Лейтенант

- Сообщения: 100
- Зарегистрирован: 28.11.2008
#387
Сообщение
14.08.2009, 02:50
День 3 людиииии.
Последний раз редактировалось
M0chK0z 14.08.2009, 02:53, всего редактировалось 1 раз.

Цитатник
MiSTeR24RuS писал(а):
Там мини образы от буки а у меня образ от gamemarket.biz
-
Pitch666
- Полковник

- Сообщения: 5489
- Зарегистрирован: 27.08.2008
- Откуда: Роисся
- Поблагодарили: 10 раз
-
Контактная информация:
#388
Сообщение
14.08.2009, 02:51
обмена вещами нет, нового способа получения шапок тоже нет, дропать эти гребаные шапки будем бесконечно долго
-
Fast_zombie
- Модератор

- Сообщения: 1223
- Зарегистрирован: 17.04.2008
- Откуда: Понаехал в Питер
- Поблагодарили: 9 раз
-
Контактная информация:
#389
Сообщение
14.08.2009, 02:51
Bucho
Инж всёравно в пролёте.Зря сделали(
Зато грёбаную биту пофиксили-это пи**ец какой-то, она ж ещё сильнее стала очки даёт двойной прыжок остался= писец что.Хорошо хоть убер додумались прикрыть.Наро с этим г***ом теперь на серваки валом повалит.
Последний раз редактировалось
Fast_zombie 14.08.2009, 02:52, всего редактировалось 1 раз.
-
Sadist
- Модератор

- Сообщения: 1437
- Зарегистрирован: 21.01.2008
- Откуда: Москва
-
Контактная информация:
#390
Сообщение
14.08.2009, 02:53
Ну и какой теперь смысл, если она убер остановить не может?