Как вам новое обновление Team Fortress 2?

Team Fortress 2 - современный командный шутер с уникальной системой выбора класса игрока, от Пиромана с огнеметом до тяжеловооруженного штурмовика-пулеметчика.
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Vit_amiN
Супермодератор
Супермодератор
Сообщения: 2509
Зарегистрирован: 01.02.2007
Откуда: Over Old Hills
Благодарил (а): 15 раз
Поблагодарили: 91 раз

#976 Сообщение 15.09.2009, 23:22

Pitch666
Какие ко мне претензии?
Изображение

Мои русификаторы и другие полезные файлы здесь
ЗАПОМНИТЕ, ПОИСК — БЛИЖАЙШИЙ ПУТЬ К ИСТИНЕ!

Аватара пользователя
Pitch666
Полковник
Полковник
Сообщения: 5489
Зарегистрирован: 27.08.2008
Откуда: Роисся
Поблагодарили: 10 раз
Контактная информация:

#977 Сообщение 15.09.2009, 23:30

Vit_amiN писал(а):Pitch666
Какие ко мне претензии?
шутка юмора же ((((((((((((((((((((((((

Named
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 215
Зарегистрирован: 30.05.2009

#978 Сообщение 16.09.2009, 03:36

вышло обновление :)

Sandvichhhhh......... ням-ням-ням)))
Изображение

Похоже что добавили многое из беты

Теперь выброшенный сандвич лечит товарищей по команде)
Новый текст получения предметов что ли:
Игрок {LOp-member) Madara нашел: Дожигатель
Последний раз редактировалось Named 16.09.2009, 03:41, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
Sadist
Модератор
Модератор
Сообщения: 1437
Зарегистрирован: 21.01.2008
Откуда: Москва
Контактная информация:

#979 Сообщение 16.09.2009, 03:37

Нифига себе обнова blink
September 15, 2009 - Team Fortress 2 Update Released

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Engine


If the installation is an HLTV relay we allow clients to connect as HLTV clients even if tv_enable is set to false. A recent exploit fix made it such that we ignore the flag indicating that the client is an HLTV client if tv_enable is false, but it is possible that relays won't have this ConVar set


Additions / Changes

Backpack improvement

Added support for 100 slots in the backpack

Backpack can now be sorted by type

Multi-selection in the backpack is now done by holding down the Ctrl key

Alt-fire on the Sandvich now drops sandviches

A single sandvich can be dropped at a time. Dropping the sandvich removes it from the Heavy

A Heavy can regain his sandvich by collecting a healthkit while already being at full health

Eating a sandvich using the taunt method now heals a Heavy to full health

Dropped sandviches heal 50% of the collector's health

Medic regen changes

Base regen amount increased from 1/sec to 3/sec

Regen amount increase since time of last damage decreased from 3x to 2x

End result of above: Old healing scaled from 1/sec to 3/sec based on time since being damaged (maxed out at 10 seconds). New healing scales from 3/sec to 6/sec

Blutsauger

Replaced "No critical hits" negative attribute with "-2 health drained per second on wearer"

Health drain stacks on top of the above Medic regen changes, lowering the base regen by 2h/sec

Added "mp_windifference" server ConVar (default to 0)

When set to X, matches will be considered won if a team gets X points ahead of the other team

Added a "Remember the active weapon between lives" option to the Multiplayer->Advanced options dialog

Added "Disable weather effects" option to the Multiplayer->Advanced options dialog

Added "Show non-standard items on spectated player" option to the Multiplayer->Advanced options dialog

If set (default), it'll show non-standard items being carried by the player you're spectating

Tournament mode changes

New item whitelist allowing tournaments to control what items can be used by players

Added "item_whitelist_example.txt"

Added "item_show_whitelistable_definitions" command to get a list of whitelistable items

Added Tournament mode Spectator HUD

Added "Use advanced spectator HUD in tournament mode" option to the Multiplayer->Advanced options dialog

Shows all the members of your team (or both if you're a spectator) at the top of the screen, along with class/health/respawn time/charge level

Spectator indices are now shown on the team members, and hitting the corresponding weapon selection key (slot1-slot12 commands) will spectate them

Changed idle player check to include spectators & players who haven't chosen a team


Bug Fixes

Fixed explosive radius detection using an axially aligned box instead of a sphere

Compensated by increasing the radius of grenades, pipes, and rockets to 50% of what they lost at the corners of the OBB

Grenades/Pipes radius change: 132->159

Rocket radius change: 121->146

End result of above: Explosives have had their radius reduced at some angles, and increased at others. Radius is now consistent, angles are now irrelevant

Fixed Sniper using the reference pose if he has the Huntsman deployed when his team loses

Fixed Spies speaking their response rules lines after killing a player as the class they were disguised as

Fixed Medics getting MedicCallerPanels in their HUD for cloaked enemy Spies disguised as their team

Fixed the Huntsman not firing crit arrows when the Sniper is being CritBoosted

Fixed being able to fire the Huntsman under water if you jump into the water with the arrow charged

Added check to prevent clients using the "firstperson" command to get out of thirdperson view while they're phasing, taunting or control stunned

Fixed Halo glow effect not being hidden for cloak/disguised enemy Spies

Fixed wearables not destroying their attached particles when they're removed

Fixed several player & viewmodel simulation issues that occurred when the game was paused

Fixed a DX8-based exploit that allowed modified particle effects to work under sv_pure 2


Community Requests

Added the entindex() of the object being built to the "player_builtobject" game event

Added flag to allow CTF map authors to turn off the Overtime mode when timers expire

Added IgnitePlayer input to TFPlayer
Изображение

Аватара пользователя
Bucho
Сержант
Сержант
Сообщения: 62
Зарегистрирован: 18.06.2009

#980 Сообщение 16.09.2009, 04:01

Changed idle player check to include spectators & players who haven't chosen a team

изменена проверка айдлющих игроков, в неё включены спектаторы&игроки, не выбравшие команду. АХТУНГ! АХТУНГ! Че за проверка айдлющих игроков? не уж то они опять отберут наайдленное? Кто виноват? Что делать? Мы все умрем?


PS - шапкам новым русифицировали названия)
- убрали слот misc!!! У всех) у медалистов тоже) забавно, у некоторых медали на груди остались, а у некоторых нет. Хотя в рюкзаке они у всех остались. Замечательно.
Последний раз редактировалось Bucho 16.09.2009, 04:35, всего редактировалось 3 раза.
ИзображениеИзображение

Named
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 215
Зарегистрирован: 30.05.2009

#981 Сообщение 16.09.2009, 04:03

Bucho писал(а):Changed idle player check to include spectators & players who haven't chosen a team

изменена проверка айдлющих игроков, в неё включены спектаторы&игроки, не выбравшие команду. АХТУНГ! АХТУНГ! Че за проверка айдлющих игроков? не уж то они опять отберут наайдленное? Кто виноват? Что делать? Мы все умрем?
Ну судя по описанию будут наказывать, тех кто в спектре сидит или просто не давать ничего
Последний раз редактировалось Named 16.09.2009, 04:54, всего редактировалось 2 раза.

Kmv_ul
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 16.09.2009

#982 Сообщение 16.09.2009, 04:15

Bucho писал(а):Changed idle player check to include spectators & players who haven't chosen a team

... Что делать?
Ну судя по описанию будут наказывать, тех кто в спектре сидит или просто не давать ничего

Вывод: не сидеть в спектре, а играть надо! играть можно не только на идл- серверах ! ))
Последний раз редактировалось Kmv_ul 17.09.2009, 08:41, всего редактировалось 2 раза.

Аватара пользователя
Bucho
Сержант
Сержант
Сообщения: 62
Зарегистрирован: 18.06.2009

#983 Сообщение 16.09.2009, 04:51

Kmv_ul
ты играешь 24 часа 7 дней в неделю?
я нет, но хочу иметь максимальный шанс получения шапок.
ИзображениеИзображение

GruFFon
Капитан
Капитан
Сообщения: 417
Зарегистрирован: 22.02.2008
Откуда: spawn room

#984 Сообщение 16.09.2009, 07:32

Теперь с лицухи можно зайти на бетасервер .. :)

Аватара пользователя
cTporo
Майор
Майор
Сообщения: 732
Зарегистрирован: 25.04.2008
Поблагодарили: 4 раза
Контактная информация:

#985 Сообщение 16.09.2009, 07:50

GryFFon писал(а):Теперь с лицухи можно зайти на бетасервер .. :)
хм но нету ключа и "перчаток хэвика"

Аватара пользователя
eVRiAL
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 125
Зарегистрирован: 13.04.2009
Поблагодарили: 1 раз
Контактная информация:

#986 Сообщение 16.09.2009, 07:50

А на idle серваки зайти уже нельзя..
Изображение

Named
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 215
Зарегистрирован: 30.05.2009

#987 Сообщение 16.09.2009, 07:57

cTporo писал(а):
GryFFon писал(а):Теперь с лицухи можно зайти на бетасервер .. :)
хм но нету ключа и "перчаток хэвика"
Ключ будет в обновлении инжинера prankster

Аватара пользователя
Nice_Smile
Модератор
Модератор
Сообщения: 2540
Зарегистрирован: 07.11.2007
Откуда: Москва
Благодарил (а): 13 раз
Поблагодарили: 23 раза
Контактная информация:

#988 Сообщение 16.09.2009, 07:59

Ну хоть какое то обновление :D
Изображение
Изображение

Аватара пользователя
SouthParkMGT
Майор
Майор
Сообщения: 721
Зарегистрирован: 15.07.2009
Откуда: a fuckin' nowhere.. nice, clean air.
Контактная информация:

#989 Сообщение 16.09.2009, 08:31

бета теперь бесполезна на 50 процентов, примерно...
осталось только дождаться новых перчаточек для толстого, гаечного ключа для инжа и огнеупорного костюма для спая - тогда бету вообще фтопку :D

Named
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 215
Зарегистрирован: 30.05.2009

#990 Сообщение 16.09.2009, 08:35

Тот кто хочет сделать дубликаты своих шапок, пушек..
Смотрим видео - https://www.youtube.com/watch?v=Y08xhsPxwdU

Ответить Вложения 4