[EP2+HL2:DM] Modular Combat

Игры созданные энтузиастами, не уступающие по качеству платным
Сообщение
Автор
DN_USER
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 14.11.2009

#16 Сообщение 26.05.2010, 16:53

Modular Combat requires The Orange Box + Source SDK Base - Orange Box to play.
PS уже версия 1.76 DOWNLOAD

Аватара пользователя
bugme666
Эксперты no-Steam
Эксперты no-Steam
Сообщения: 1168
Зарегистрирован: 29.01.2009
Откуда: MOSCOШ
Благодарил (а): 882 раза
Поблагодарили: 358 раз
Контактная информация:

#17 Сообщение 25.07.2010, 13:46

Версия 2.0 от 8 июля 2010 года
Нужны: Source SDK Base 2007, Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, and Half-Life 2: Deathmatch
Изменения:
  • New maps: dm_backbone, dm_datacore, dm_deadtrack
    Scoreboard now shows current map & gamemode
    Fixed teleport blockers
    Aperture faction buff now gives auxilary power instead of armor regeneration
    Module: Flechette. Fire a burst of hunter darts.
    Completely rewrote suit storage code. All account and suit information is now stored by SQL. Player databases now handle different version of Modular Combat, meaning that server owners won't need to reset their servers ever again.
    Players now get experience for monsters that they damaged that are killed by other monsters
    Various UI updates and changes

mo3goed
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 18
Зарегистрирован: 20.04.2009

#18 Сообщение 12.08.2010, 04:35

хмм неплохой мод а в него ише играют?

Nils
Майор
Майор
Сообщения: 552
Зарегистрирован: 24.11.2009
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 15 раз

#19 Сообщение 02.10.2010, 23:18

Modular Combat v.2.0.3
Changelist
Bug fixes

* Teleport blockers now work again
* Several server crashes have been resolved
* Poison Spit now has a description and can be bound through the keyboard binding menu
* cmd refundmodules now properly resets a player’s module points
* Custom monster skin now remain visible upon death
* Anonymous usages statistic uploading will no longer cause servers to lock up for a few seconds

UI

* Added “buff bar” to HUD. Players can now easily tell what buffs/debuffs they are affected by as well as the level and cooldown affecting module
* Target ID, death messages, scoreboard, and voice chat now use players steam name
* Certain modules now show “level 0” values in their data tables
* Adjusted the pitch of the BoSS welcome sound
* Added pvmdir ConVar to allow server owners to easily switch between different sets of monsters

General

* All module points have been refunded
* Players can no longer adjust their health, armor, ammo, and running speed during character creation
* Replaced Hula Dolls with Red Batteries, which increases players auxiliary power by 30. Red Battery pickups are dependant on the number of health & armor pickups on map, which means there is a significant increase in the number of auxiliary power available
* Sprinting now drains significantly more auxiliary power
* Auxiliary Power now regenerates passively at a rate of 2.5 units per second
* Additional ConVars have been added for controlling player base stats
* Monsters & Minions
* All monsters are now substantially less powerful at higher levels
* Hunters are no longer immune to the Flechette module
* Zombie & Fast Zombie minions no longer drop headcrabs on death
* Melee Vortigaunt has been removed from the game
* All monster stats are now determined by ConVars instead of text files

Modules

* The following modules have been removed: Regeneration, Armor Regen, Recharge, Freeze Bomb, Fast Headcrab Minion, Attrition, Running Man, Start Armor, and Mind Absorb
* New Module: Shockwave. Active. Steal 6...60 auxiliary power from all nearby players and deal same amount of damage to affected players. This module requires no auxiliary power to use.
* Clip Size: No longer affect ammo reserve, but rather, the amount of bullets players can load into their clips. At level 10, Clip Size allows two shots to be loaded into the Crossbow & RPG.
* Damage Amp: Increased cooldown from 2 seconds to 5 seconds
* Weaken: Decreased cooldown from 10 seconds to 5 seconds
* Plague: Plague is now an active module. Auxiliary power will be drained in proportion to the number of victim affected. Deactivating plague or running out of auxiliary power will cure all of your victims.
* Cloak: Will be suppressed for 2 second when damage is caused by the player, then reactivated automatically. Added 2 second cooldown.
* Critical Hits is now an active module. Auxiliary power is drained based on the base damage of weapon being used.
mo3goed писал(а):хмм неплохой мод а в него ише играют?
Его еще делают :)
Последний раз редактировалось Nils 04.12.2013, 11:58, всего редактировалось 1 раз.
One More Megabyte Memory.

Nils
Майор
Майор
Сообщения: 552
Зарегистрирован: 24.11.2009
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 15 раз

#20 Сообщение 23.10.2010, 15:08

Modular Combat 2.0.4
ChangeLog
Bug fixes

* Server stability significantly improved
* Unmodified no longer show the [Modified] tag in the game name
* Corrected several module descriptions
* Hunters & Antlion Guards will no longer be stopped by flechettes

UI

* Added death icons to scoreboard
* Added warning message for players who do not have Half-Life 2: Deathmatch or Half-Life 2: Episode Two installed
* Added 'New update!' message for new versions of Modular Combat
* Vortigaunt monsters now use the 'slave' model

General

* Statistics regarding every kill is now collected automatically (who, what, and how) for every active server
* Statistics Map, use of sv_cheats & mc_use_defaults are also collected for every active server
* Disabled auto-respawn to allow players free time to purchase modules
* All monsters & minions now have 10 auxiliary power

AI

* Vortigaunts now turn slowly while charging their attacks
* New Monster: Blast Vortigaunt. Will only use a short-ranged “dispel” attack.
* New Monster: Suicide Vortigaunt. Enough said?
* Vortigaunt boss now also uses the dispel attack

Modules

* Turrets will no longer shoot at targets with spawn protection enabled
* Posion Spit now damages breakables
* Cloak, Jetpack, and Plague now drain auxiliary power smoothly instead of in chunks
One More Megabyte Memory.

Nils
Майор
Майор
Сообщения: 552
Зарегистрирован: 24.11.2009
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 15 раз

#21 Сообщение 30.11.2010, 02:22

Modular Combat v.2.0.5 Released November 30, 2010.

[1]Bug fixes
Incessant crash has been fixed (we hope).
[2]UI
A "power down" sound will now play when a toggle deactivates from insufficient Aux.
One More Megabyte Memory.

scorp75
Майор
Майор
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 20.11.2008
Откуда: Чебоксары
Поблагодарили: 52 раза

#22 Сообщение 30.11.2010, 15:05

=) А мне понравилась тема.
Поиграем.

Изображение
Сервер пускает стим и ностим игроков.

Ещеб еслиб перевод игры найти. Сылка из шапки не пашет.

Nils
Майор
Майор
Сообщения: 552
Зарегистрирован: 24.11.2009
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 15 раз

#23 Сообщение 30.11.2010, 19:57

Там старая версия.Если надо залью.
One More Megabyte Memory.

scorp75
Майор
Майор
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 20.11.2008
Откуда: Чебоксары
Поблагодарили: 52 раза

#24 Сообщение 30.11.2010, 21:16

Залей погляжу что можно надергать

Nils
Майор
Майор
Сообщения: 552
Зарегистрирован: 24.11.2009
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 15 раз

#25 Сообщение 30.11.2010, 21:29

Лови http://nfem.ifolder.ru/20549467 Расскажи,что надергал,я в дoле :)
One More Megabyte Memory.

scorp75
Майор
Майор
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 20.11.2008
Откуда: Чебоксары
Поблагодарили: 52 раза

#26 Сообщение 01.12.2010, 01:02

Слегка поправил русификатор, нехватало несколько пунктов, которые кривили меню апгреда. Щас вроде нормально.
Не все конечно переведено, но все же уже много =)
Качаем modularcombat_rus.rar распаковать в папку с модом с заменой файла.

Ну и немешало бы сервер в шапку добавить.
Будут выходные соберу ностим клиента отдельно. Ну а вообще собирается клиент на раз, особенно если есть у кого ностим сборки на сдк 14 двига даже на синержи пойдет. Останется добавить 150 метров в клиент.

Nils
Майор
Майор
Сообщения: 552
Зарегистрирован: 24.11.2009
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 15 раз

#27 Сообщение 01.12.2010, 03:17

Поглядим.Спасибо.На самом деле надо от последней версии брать modularcombat_english.txt и переводить (я еще правда не посмотрел как ты делал).А вот карты: dm_avalon,dm_cannon,dm_cloudcity .
One More Megabyte Memory.

scorp75
Майор
Майор
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 20.11.2008
Откуда: Чебоксары
Поблагодарили: 52 раза

#28 Сообщение 01.12.2010, 22:16

Nils
=) я сделал по другому. Я сопоставил оригинальный файлик и переведенный.
Все просто. Нашол каких строк нехватает и их добавил. За карты спасибо. Щас поставлю.

Nils
Майор
Майор
Сообщения: 552
Зарегистрирован: 24.11.2009
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 15 раз

#29 Сообщение 02.12.2010, 00:41

А,тогда надо добить.Они пишут,что на любых DM картах играть можно.Только один фиг надо подготовить. Гайд
One More Megabyte Memory.

Аватара пользователя
Giber
Сержант
Сержант
Сообщения: 75
Зарегистрирован: 31.10.2005
Благодарил (а): 1 раз

#30 Сообщение 02.12.2010, 19:30

Заинтриговали. Скачаю — посмотрю.
Игры - наркотик. Но наркотики в малых дозах не вредны, а даже полезны.
Если вы можете это прочитать, то вам не нужны очки

Этой подписи: 7 лет

Ответить