тогда на игрока с хорошим снаряжением будут охотится ещё большеИм бы еще уменьшить вероятность спавна хорошего оружия до минимума, и вероятность спавна патронов. Тогда, возможно, игроки меньше станут стрелять друг в друга.
[ARMA 2 mod] Day Z
- ORIGIN321
- Майор
- Сообщения: 674
- Зарегистрирован: 28.06.2010
- Благодарил (а): 36 раз
- Поблагодарили: 18 раз
-
- Майор
- Сообщения: 760
- Зарегистрирован: 01.12.2010
- Откуда: bb 36484
- Благодарил (а): 52 раза
- Поблагодарили: 98 раз
- Контактная информация:
с топором? или макаровым?ORIGIN321 писал(а):тогда на игрока с хорошим снаряжением будут охотится ещё большеИм бы еще уменьшить вероятность спавна хорошего оружия до минимума, и вероятность спавна патронов. Тогда, возможно, игроки меньше станут стрелять друг в друга.
лол
-
- Полковник
- Сообщения: 6941
- Зарегистрирован: 03.06.2009
- Благодарил (а): 2390 раз
- Поблагодарили: 2807 раз
- Контактная информация:
Не, спасибо, я уже с полмесяца не играю и не очень много желания. Какое-то не очень интересное выживание, когда ты с фонарем жмешь ALT+F4 дабы спасти свою банку бобов от косого дебила из кустов.
- Suofer
- Сержант
- Сообщения: 73
- Зарегистрирован: 02.10.2011
- Откуда: Раисия
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 4 раза
- Контактная информация:
Я сегодня побил свой рекорд, подох 5 раз. Спасибо русским серверам за это. Причем кстати "папки" валят всех со своих тру барретов и даже не ради лута, ради забавы.
- Froz
- Майор
- Сообщения: 788
- Зарегистрирован: 20.11.2009
- Благодарил (а): 193 раза
- Поблагодарили: 10 раз
советую сервер atlanta 9(если связь позволяет)Suofer писал(а):Я сегодня побил свой рекорд, подох 5 раз. Спасибо русским серверам за это. Причем кстати "папки" валят всех со своих тру барретов и даже не ради лута, ради забавы.
за все время игры встретил только 1го безоружного в пвлово.
Бета патч запускается через ярлык, а сам исполняемый файл находится в steamapps/common/arma 2 operation arrowhead/expansion/beta
Можно ли как-нить запустить игру через стим? При запуске combined operations через стим, у меня версия патча ниже чем следует быть
Можно ли как-нить запустить игру через стим? При запуске combined operations через стим, у меня версия патча ниже чем следует быть
DarkHaze
Спасибо, работает
byone
иди в steamapps/common/arma 2 operation arrowhead/expansion/beta
копируй arma2oa.exe и arma2oaserver.exe в корень (steamapps/common/arma 2 operation arrowhead/ ) с заменой
потом открой стим - прав.кноп мыши по arma 2 operation arrowhead - свойства - и задай параметр запуска
и запускай не combined operations, а просто operation arrowhead
Спасибо, работает
byone
иди в steamapps/common/arma 2 operation arrowhead/expansion/beta
копируй arma2oa.exe и arma2oaserver.exe в корень (steamapps/common/arma 2 operation arrowhead/ ) с заменой
потом открой стим - прав.кноп мыши по arma 2 operation arrowhead - свойства - и задай параметр запуска
Код: Выделить всё
-beta=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion
- Silver One
- Майор
- Сообщения: 843
- Зарегистрирован: 17.12.2009
- Откуда: Челябинск
- Благодарил (а): 1 раз
- Поблагодарили: 3 раза
- Контактная информация:
HOTFIX : 19 JUNE 2012
Affected addons:
* dayz_code 1.7.1.5
* dayz_equip 1.3.3
* dayz_weapons 1.3.2
Developer's Note:
* A designation of [NEW] doesn't necessarily mean a new feature, 4chan, it means a change in operation not directly related to a bug. Could be for better performance or rebalancing.
Changelog:
* [NEW] Infected raycast for line-of-sight less often (improves performance)
* [FIXED] Infected can see through terrain ( https://dev-heaven.net/issues/33787 )
* [FIXED] Raycasting being taken from wrong body position (ensured it is from eye level)
* [FIXED] Infected sometimes spawn close to a player (previous check once, now up to ten times)
* [NEW] Infected bodies will despawn after 5 minutes of their death (improves performance)
* [FIXED] Sometimes infected will stand still after loosing line-of-sight ( https://dev-heaven.net/issues/33715 )
* [FIXED] Can dupe tent's by right clicking (forgot to close the window)
* [FIXED] Poor performance caused by infected search behavior (MAJOR performance increase during closed testing)
* [FIXED] Audibility is far to high (completely rebalanced, in line with how it was in previous updates)
* [FIXED] Can dupe food during cooking if click really fast (now you cannot)
* [FIXED] Trying to pick up a hatchet would create fake ammo (now will not)
* [FIXED] Hatchet takes up too much room (can now be transferred between toolbelt and primary slot through gear action)
* [REVERT] Hatchet now collected as an Item (toolbelt) and can be equipped to primary (gear action)
* [NEW] Flashlights can now be packed to toolbelt also (gear action)
* [NEW] New players will spawn with flashlight added to their toolbelt not backpack
* [FIXED] Infected sometimes not inspecting thrown items (they will walk to the location of a noise, 20-40m away)
* [FIXED] Unlimited Infected spawning (now has a cooldown enabled so it won't spawn too many at once)
* [FIXED] Melee weapon sounds non-existent/terrible (now has placeholder sounds)
Affected addons:
* dayz_code 1.7.1.5
* dayz_equip 1.3.3
* dayz_weapons 1.3.2
Developer's Note:
* A designation of [NEW] doesn't necessarily mean a new feature, 4chan, it means a change in operation not directly related to a bug. Could be for better performance or rebalancing.
Changelog:
* [NEW] Infected raycast for line-of-sight less often (improves performance)
* [FIXED] Infected can see through terrain ( https://dev-heaven.net/issues/33787 )
* [FIXED] Raycasting being taken from wrong body position (ensured it is from eye level)
* [FIXED] Infected sometimes spawn close to a player (previous check once, now up to ten times)
* [NEW] Infected bodies will despawn after 5 minutes of their death (improves performance)
* [FIXED] Sometimes infected will stand still after loosing line-of-sight ( https://dev-heaven.net/issues/33715 )
* [FIXED] Can dupe tent's by right clicking (forgot to close the window)
* [FIXED] Poor performance caused by infected search behavior (MAJOR performance increase during closed testing)
* [FIXED] Audibility is far to high (completely rebalanced, in line with how it was in previous updates)
* [FIXED] Can dupe food during cooking if click really fast (now you cannot)
* [FIXED] Trying to pick up a hatchet would create fake ammo (now will not)
* [FIXED] Hatchet takes up too much room (can now be transferred between toolbelt and primary slot through gear action)
* [REVERT] Hatchet now collected as an Item (toolbelt) and can be equipped to primary (gear action)
* [NEW] Flashlights can now be packed to toolbelt also (gear action)
* [NEW] New players will spawn with flashlight added to their toolbelt not backpack
* [FIXED] Infected sometimes not inspecting thrown items (they will walk to the location of a noise, 20-40m away)
* [FIXED] Unlimited Infected spawning (now has a cooldown enabled so it won't spawn too many at once)
* [FIXED] Melee weapon sounds non-existent/terrible (now has placeholder sounds)