Обсуждение, решение проблем, поиск ссылок, релизы собственных сборок, по всем играм, что распространяются через Steam
-
Psychos
- Майор
- Сообщения: 702
- Зарегистрирован: 05.09.2011
- Откуда: Россия
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 3 раза
-
Контактная информация:
#136
Сообщение
28.09.2012, 17:13
Поле зрения небольшое, размытое туманом - это фишка такая в игре?
-
Elister
- Лейтенант
- Сообщения: 189
- Зарегистрирован: 28.02.2011
- Откуда: Волгоград
- Благодарил (а): 80 раз
- Поблагодарили: 47 раз
-
Контактная информация:
#137
Сообщение
28.09.2012, 21:24
Monk писал(а):Нет, стс.
Ну каким боком тут STS?
Тыкни меня в строчку перевода, если я неправ. Вообще то те игры, достижения которых переведены, имеют нашу локализацию (по крайней мере процентов 98%)
-
Tallar
- Майор
- Сообщения: 526
- Зарегистрирован: 02.07.2011
- Откуда: Тилимилитрямдия
- Поблагодарили: 9 раз
-
Контактная информация:
#138
Сообщение
29.09.2012, 03:10
LeeF73 писал(а):Кому выпала ещё одна копия Torchligt сразу после релиза второй части? Есть тут такие?
Мне выпала, я покупал 4х пак...
И мой вам совет, не играйте на элите + хардкор... поберегите нервы)
Я верю...
Я верю в честность Президента
И в неподкупность постовых,
В заботу банка о клиентах...
В русалок верю, в домовых...
-
vl_Zag
- Лейтенант
- Сообщения: 232
- Зарегистрирован: 18.02.2011
- Поблагодарили: 2 раза
-
Контактная информация:
#140
Сообщение
29.09.2012, 05:17
Одинаковые самоцветы как нибудь можно объединять?
-
Alexander.S
- Полковник
- Сообщения: 2027
- Зарегистрирован: 29.04.2010
- Благодарил (а): 8 раз
- Поблагодарили: 92 раза
-
Контактная информация:
#141
Сообщение
30.09.2012, 02:19
Ребятки, чёт у знакомого в аккаунт в нутри игры не заходит, всё зарегал всё ок. Сингл играет, но при входе в акк в самой игре, пишет неверный логин или пасс или игра на активирована. У кого так же было?
-
CautionSparta
- Модератор
- Сообщения: 1772
- Зарегистрирован: 25.02.2012
- Откуда: Киев, Украина
- Благодарил (а): 913 раз
- Поблагодарили: 2380 раз
-
Контактная информация:
#142
Сообщение
30.09.2012, 02:21
Alexander.S
Стим свой привязал он на Runic Games?
-
Alexander.S
- Полковник
- Сообщения: 2027
- Зарегистрирован: 29.04.2010
- Благодарил (а): 8 раз
- Поблагодарили: 92 раза
-
Контактная информация:
#143
Сообщение
30.09.2012, 02:50
CautionSparta Хмм, вроде у него не привязан. Напишу ему, пусть попробует.
-
SIEMENS_AG
- Майор
- Сообщения: 647
- Зарегистрирован: 12.01.2009
- Откуда: Херсон, Украшка
- Благодарил (а): 710 раз
- Поблагодарили: 469 раз
-
Контактная информация:
#144
Сообщение
04.10.2012, 21:54
Так окончательный вердикт известен уже? РУС 5-ого октября или 11 декабря?
Спасибо, поржал
Divash писал(а):Куплю ключ Battlefield 3 Premium. Не дороже 300 рублей.
Куплю аккаунт с Battlefield 4 Deluxe - 20 рублей.
-
Idacius
- Полковник
- Сообщения: 2388
- Зарегистрирован: 28.06.2011
- Откуда: Ярославль
- Благодарил (а): 77 раз
- Поблагодарили: 947 раз
-
Контактная информация:
#145
Сообщение
04.10.2012, 22:40
SIEMENS_AG
Вплоть до 11 декабря в любой день) Так устроит?)
Steam
Война закончилась. Всё закончилось — я видел по телевизору. (c)
-
vl_Zag
- Лейтенант
- Сообщения: 232
- Зарегистрирован: 18.02.2011
- Поблагодарили: 2 раза
-
Контактная информация:
#146
Сообщение
05.10.2012, 06:28
Patch 1.12.X.7 Live & Notes
Patch 1.12.X.7 Notes
This patch increments the save version, and we restructured some of the boss rooms, so random levels will clear and repopulate their monsters and events.
FUNCTIONAL
*Shared stash now creates a backup of itself
*You can no longer 'steal' items from your buyback tab by closing the window with Spacebar
*Can’t drag merchant items onto the buyback tab
*Gambler does not show 'can't equip' X
*CTRL-M will instantly toggle map visibility
*Pet equipment cannot get sockets from enchantment
*Fixed rare crash related to Charming a monster
*Multiplayer logging is reduced, and can be disabled with the NEVERLOG commandline argument (may improve performance for some clients)
*Creating a player in a difficulty other than Normal, directly joining a game, and then exiting, won't revert your stored difficulty to Normal.
*Confirmation box added for quitting without saving
*Fixed a few rare hardware related crashes
*Particle update optimizations
*Various rendering optimizations
GAMEPLAY
*Fixed an issue in multiplayer where non-killing MP players did not receive appropriate XP falloff due to level delta
*Armor Degrade properties now apply properly - degrade armor values are reduced for newly generated item properties to compensate for them working correctly - but don't worry, they will be better than before!
*Zero walkspeed monsters won't attempt to jump down
*Fixed some display issues with Fame level progress
*Wandering (non-town-based) Enchanters have a slightly better range of enchantment strengths. They also now have an approximately 20% chance to get a 'powerful enchantment', which are about 50% better than normal. This is represented by a sound and text message in game.
*Swamp Flier scream debuff will show an appropriate name on debuff icon
*Creep squish blood now has a censored version
*Fixed a few areas where loot from a specific event spawned publicly
*Fixed a few spelling errors
*Act 4 banner should properly display
*Pets can be sent to town from the last 2 boss rooms
*Fixed an issue where occasionally an errant MOUSEUP event could ignore your attack in extremely fast click situations
*DOTs now correctly calculate bonuses from +DMG%
*XP and Fame %bonuses from gear are now capped at +/- 100%
*HP bonus gear will properly be reflected in final health of player to other clients post-zoning
*Game can be saved at any time from the options menu
*Onscreen notification in bottom right of screen when saving takes place
*Console-created items now have an effect that displays that they were cheat-created
*Damage reduction effects on the player are capped to 75%
*Stat expenditures when leveling up are properly synchronized in multiplayer
*When leveling up, your health is properly recalculated on other clients
*Skill cycle keys can now be bound to mouse buttons
*Transmuted items are no longer destroyed if an inventory is full with no place to accept them
SKILLS
*Berserkers are still targetable while performing Savage Rush
*Bramble walls and Ice Prison will properly die offscreen, and if the originator leaves the zone
*Battle Standard's properties are properly exclusive (they don't stack)
*Fixed charged versions of Fire Bash from levels 9-15 using the incorrect effects (weaker when charged!)
*Howl duration fixed (Extended)
*Berserker Wolf Shade master healing property was reduced from 5%+5% per rank to 5% + 2% per rank - and the first rank properly provides healing
*Vortex Hex won't target smashables
*Fixed two ranks of Seismic Slam incorrectly doing electrical damage
*Glaive Throw has had a damage nerf (25% reduction in max damage and decreased growth per rank ) with less additional bounces per tier
*Elemental attunement properly benefits from owner’s level
*Elemental Boon should properly speed up cast time on last rank
*Shadowbind should properly rank up duration
*Blast Cannon’s armor reduction effect no longer stacks and works for both fire and physical damage
*Fixed sped up hitframe for male shield skill anim so that it is never skipped when a subsequent skill is queued
*Outlander Long Range Mastery should now affect wands as well
*Prismatic Bolt gains charge at half the previous rate
*Spider Mines should show debuff icons
*Spider Mine summon duration fixed
*Shadowling procs from wand chaos or weapon affixes properly last 20 seconds instead of 3
*Elemental Attunement shouldn’t attack smashables
*Tremor rank 6 should properly perform its charged effect
*Immobilization Copter damage effect shouldn’t stomp on other damage effects
*Berserker Retaliation can only trigger once per second per given target – and no longer procs/leeches
*Rapid Fire and Venomous Hail now use DPS instead of Damage
SCRIPTING
*Fixed some issues with Grom's arena in multiplayer when another player speaks to the NPC while the main area is completed
*Several boss rooms have had structural changes to make it more difficult to cheese them with certain skills
*Various minor level scripting or layout repairs
*Fixed farmable Gel phasebeast room so that XP gain isn't overblown
*Fixed various other farmable phasebeast unitspawners which incorrectly granted XP
*Fixed a few areas where the player could get stuck
NETWORKING
*Fixed a case where backlog of messages for resend would escalate and disconnect the client
*Friends-only games are fixed to synch correctly across lobbies
*Fixes for various serverside issues
*Erroneous ‘Connection Failed’ messages should be fixed
*Games can now be filtered near your level
GRAPHICAL
*Many wardrobe tweaks and fixes
BORING
*Various alterations were made to better support translated versions of the game, and to detect and deal with other language items during trading
-
Rullezz
- Лейтенант
- Сообщения: 216
- Зарегистрирован: 24.08.2011
- Откуда: Сибирь,Братск
- Благодарил (а): 16 раз
- Поблагодарили: 9 раз
-
Контактная информация:
#147
Сообщение
05.10.2012, 16:36
Как же обидно когда играешь с другом на элит-хардкоре и он погибает D:
-
Tallar
- Майор
- Сообщения: 526
- Зарегистрирован: 02.07.2011
- Откуда: Тилимилитрямдия
- Поблагодарили: 9 раз
-
Контактная информация:
#148
Сообщение
07.10.2012, 13:48
Rullezz писал(а):Как же обидно когда играешь с другом на элит-хардкоре и он погибает D:
Куда обидней когда погибаешь ты )
Кстати я боялся что в патче призматик занерфят... ан нет изменения не страшные.
кстати появился фанатский русификатор
http://forum.mytorchlight.ru/index.php?topic=65.0.
Я верю...
Я верю в честность Президента
И в неподкупность постовых,
В заботу банка о клиентах...
В русалок верю, в домовых...
-
CautionSparta
- Модератор
- Сообщения: 1772
- Зарегистрирован: 25.02.2012
- Откуда: Киев, Украина
- Благодарил (а): 913 раз
- Поблагодарили: 2380 раз
-
Контактная информация:
#149
Сообщение
12.10.2012, 00:33
Torchlight II Product Update
1.13.5.12 Patch Notes
Patch 1.13.5.12
Released October 11, 2012
MISC
- Fixed Engineer armor set that was showing up as white geometry
PERFORMANCE
- Additional UI performance improvements
- Additional rendering performance improvements
- Precacheing of skills, missiles, and particles to reduce the appearance of stutters the first time those assets are viewed on some machines
STABILITY
- Fixed a crash that could occur with a dying pet that proc'ed on save restoration
SKILLS
- Fixed some issues with Stormclaw bolt chaining
- Blazing Pillar will no longer give enemies the ability to burn you!
- Shockbolts and Shocking Orb can now build charge
- Fixed several non-working augment affixes
- On-Death Procs properly cool down if required (Fixes several issues where a proc ceases functioning after a period of time)
- Blade Pact and Stone Pact last for listed time
ITEMS
- Lore item set now has a tangle ability, instead of a nonfunctional acidrain proc
- Several affixes that work based on unit proximity can work in parallel, when they could not before
GAMEPLAY
- Fixed several issues where procs could be precluded from activation
- Set bonuses based on nearby monster count work properly
- Some more multiplayer XP distribution fixes related to player/killer delta
- Can't turn alignment on something that attaches to its master
- When a left-click skill is bound, skills won't track a second mouse click if you click and click-away again (keeps you from pointing the wrong direction sometimes)
- Player block cap set to 75 instead of 50
- Elemental armor reduction can't reduce armor below zero
- Champions all have 100% charm resistance
- Siege Turrets have 100% charm resistance
LEVEL SCRIPTING
- Can't prematurely activate Vyrax tower warp with teleportation
- Various minor level fixes
- Various visual updates to the Three Sisters' Lair
- Some snow effects were not properly tagged as 'weather' so would not disable when weather was turned off
- Tutaran trap fixes
- Alchemist can no longer be 'started' on his third stage by rerolling, going to the next level waypoint, and back up.
Думал русский наконец запилили..
-
talraash
- Полковник
- Сообщения: 1196
- Зарегистрирован: 27.09.2011
- Откуда: Интернет
- Благодарил (а): 17 раз
- Поблагодарили: 110 раз
-
Контактная информация:
#150
Сообщение
12.10.2012, 13:32
600 мб обновление для игры "весом" 1500 мб?