Torchlight II

Обсуждение, решение проблем, поиск ссылок, релизы собственных сборок, по всем играм, что распространяются через Steam
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Psychos
Майор
Майор
Сообщения: 702
Зарегистрирован: 05.09.2011
Откуда: Россия
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

#136 Сообщение 28.09.2012, 17:13

Поле зрения небольшое, размытое туманом - это фишка такая в игре?

Аватара пользователя
Elister
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 189
Зарегистрирован: 28.02.2011
Откуда: Волгоград
Благодарил (а): 80 раз
Поблагодарили: 47 раз
Контактная информация:

#137 Сообщение 28.09.2012, 21:24

Monk писал(а):Нет, стс.
Ну каким боком тут STS? Тыкни меня в строчку перевода, если я неправ. Вообще то те игры, достижения которых переведены, имеют нашу локализацию (по крайней мере процентов 98%)
Изображение
Изображение
Изображение

Аватара пользователя
Tallar
Майор
Майор
Сообщения: 526
Зарегистрирован: 02.07.2011
Откуда: Тилимилитрямдия
Поблагодарили: 9 раз
Контактная информация:

#138 Сообщение 29.09.2012, 03:10

LeeF73 писал(а):Кому выпала ещё одна копия Torchligt сразу после релиза второй части? Есть тут такие?
Мне выпала, я покупал 4х пак...

И мой вам совет, не играйте на элите + хардкор... поберегите нервы)
Я верю...
Я верю в честность Президента
И в неподкупность постовых,
В заботу банка о клиентах...
В русалок верю, в домовых...

Kuja
Майор
Майор
Сообщения: 812
Зарегистрирован: 22.09.2011
Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 84 раза

#139 Сообщение 29.09.2012, 03:12

На элите + еще жестче.

Аватара пользователя
vl_Zag
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 232
Зарегистрирован: 18.02.2011
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

#140 Сообщение 29.09.2012, 05:17

Одинаковые самоцветы как нибудь можно объединять?
Изображение

Аватара пользователя
Alexander.S
Полковник
Полковник
Сообщения: 2027
Зарегистрирован: 29.04.2010
Благодарил (а): 8 раз
Поблагодарили: 92 раза
Контактная информация:

#141 Сообщение 30.09.2012, 02:19

Ребятки, чёт у знакомого в аккаунт в нутри игры не заходит, всё зарегал всё ок. Сингл играет, но при входе в акк в самой игре, пишет неверный логин или пасс или игра на активирована. У кого так же было?
Изображение

Аватара пользователя
CautionSparta
Модератор
Модератор
Сообщения: 1772
Зарегистрирован: 25.02.2012
Откуда: Киев, Украина
Благодарил (а): 913 раз
Поблагодарили: 2380 раз
Контактная информация:

#142 Сообщение 30.09.2012, 02:21

Alexander.S
Стим свой привязал он на Runic Games?

Аватара пользователя
Alexander.S
Полковник
Полковник
Сообщения: 2027
Зарегистрирован: 29.04.2010
Благодарил (а): 8 раз
Поблагодарили: 92 раза
Контактная информация:

#143 Сообщение 30.09.2012, 02:50

CautionSparta Хмм, вроде у него не привязан. Напишу ему, пусть попробует.
Изображение

Аватара пользователя
SIEMENS_AG
Майор
Майор
Сообщения: 647
Зарегистрирован: 12.01.2009
Откуда: Херсон, Украшка
Благодарил (а): 710 раз
Поблагодарили: 469 раз
Контактная информация:

#144 Сообщение 04.10.2012, 21:54

Так окончательный вердикт известен уже? РУС 5-ого октября или 11 декабря?
Изображение
Спасибо, поржал
Divash писал(а):Куплю ключ Battlefield 3 Premium. Не дороже 300 рублей.
Куплю аккаунт с Battlefield 4 Deluxe - 20 рублей.

Аватара пользователя
Idacius
Полковник
Полковник
Сообщения: 2388
Зарегистрирован: 28.06.2011
Откуда: Ярославль
Благодарил (а): 77 раз
Поблагодарили: 947 раз
Контактная информация:

#145 Сообщение 04.10.2012, 22:40

SIEMENS_AG
Вплоть до 11 декабря в любой день) Так устроит?)
Steam
Война закончилась. Всё закончилось — я видел по телевизору. (c)

Аватара пользователя
vl_Zag
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 232
Зарегистрирован: 18.02.2011
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

#146 Сообщение 05.10.2012, 06:28

Patch 1.12.X.7 Live & Notes
Patch 1.12.X.7 Notes

This patch increments the save version, and we restructured some of the boss rooms, so random levels will clear and repopulate their monsters and events.

FUNCTIONAL
*Shared stash now creates a backup of itself
*You can no longer 'steal' items from your buyback tab by closing the window with Spacebar
*Can’t drag merchant items onto the buyback tab
*Gambler does not show 'can't equip' X
*CTRL-M will instantly toggle map visibility
*Pet equipment cannot get sockets from enchantment
*Fixed rare crash related to Charming a monster
*Multiplayer logging is reduced, and can be disabled with the NEVERLOG commandline argument (may improve performance for some clients)
*Creating a player in a difficulty other than Normal, directly joining a game, and then exiting, won't revert your stored difficulty to Normal.
*Confirmation box added for quitting without saving
*Fixed a few rare hardware related crashes
*Particle update optimizations
*Various rendering optimizations

GAMEPLAY
*Fixed an issue in multiplayer where non-killing MP players did not receive appropriate XP falloff due to level delta
*Armor Degrade properties now apply properly - degrade armor values are reduced for newly generated item properties to compensate for them working correctly - but don't worry, they will be better than before!
*Zero walkspeed monsters won't attempt to jump down
*Fixed some display issues with Fame level progress
*Wandering (non-town-based) Enchanters have a slightly better range of enchantment strengths. They also now have an approximately 20% chance to get a 'powerful enchantment', which are about 50% better than normal. This is represented by a sound and text message in game.
*Swamp Flier scream debuff will show an appropriate name on debuff icon
*Creep squish blood now has a censored version
*Fixed a few areas where loot from a specific event spawned publicly
*Fixed a few spelling errors
*Act 4 banner should properly display
*Pets can be sent to town from the last 2 boss rooms
*Fixed an issue where occasionally an errant MOUSEUP event could ignore your attack in extremely fast click situations
*DOTs now correctly calculate bonuses from +DMG%
*XP and Fame %bonuses from gear are now capped at +/- 100%
*HP bonus gear will properly be reflected in final health of player to other clients post-zoning
*Game can be saved at any time from the options menu
*Onscreen notification in bottom right of screen when saving takes place
*Console-created items now have an effect that displays that they were cheat-created
*Damage reduction effects on the player are capped to 75%
*Stat expenditures when leveling up are properly synchronized in multiplayer
*When leveling up, your health is properly recalculated on other clients
*Skill cycle keys can now be bound to mouse buttons
*Transmuted items are no longer destroyed if an inventory is full with no place to accept them

SKILLS
*Berserkers are still targetable while performing Savage Rush
*Bramble walls and Ice Prison will properly die offscreen, and if the originator leaves the zone
*Battle Standard's properties are properly exclusive (they don't stack)
*Fixed charged versions of Fire Bash from levels 9-15 using the incorrect effects (weaker when charged!)
*Howl duration fixed (Extended)
*Berserker Wolf Shade master healing property was reduced from 5%+5% per rank to 5% + 2% per rank - and the first rank properly provides healing
*Vortex Hex won't target smashables
*Fixed two ranks of Seismic Slam incorrectly doing electrical damage
*Glaive Throw has had a damage nerf (25% reduction in max damage and decreased growth per rank ) with less additional bounces per tier
*Elemental attunement properly benefits from owner’s level
*Elemental Boon should properly speed up cast time on last rank
*Shadowbind should properly rank up duration
*Blast Cannon’s armor reduction effect no longer stacks and works for both fire and physical damage
*Fixed sped up hitframe for male shield skill anim so that it is never skipped when a subsequent skill is queued
*Outlander Long Range Mastery should now affect wands as well
*Prismatic Bolt gains charge at half the previous rate
*Spider Mines should show debuff icons
*Spider Mine summon duration fixed
*Shadowling procs from wand chaos or weapon affixes properly last 20 seconds instead of 3
*Elemental Attunement shouldn’t attack smashables
*Tremor rank 6 should properly perform its charged effect
*Immobilization Copter damage effect shouldn’t stomp on other damage effects
*Berserker Retaliation can only trigger once per second per given target – and no longer procs/leeches
*Rapid Fire and Venomous Hail now use DPS instead of Damage


SCRIPTING
*Fixed some issues with Grom's arena in multiplayer when another player speaks to the NPC while the main area is completed
*Several boss rooms have had structural changes to make it more difficult to cheese them with certain skills
*Various minor level scripting or layout repairs
*Fixed farmable Gel phasebeast room so that XP gain isn't overblown
*Fixed various other farmable phasebeast unitspawners which incorrectly granted XP
*Fixed a few areas where the player could get stuck

NETWORKING
*Fixed a case where backlog of messages for resend would escalate and disconnect the client
*Friends-only games are fixed to synch correctly across lobbies
*Fixes for various serverside issues
*Erroneous ‘Connection Failed’ messages should be fixed
*Games can now be filtered near your level

GRAPHICAL
*Many wardrobe tweaks and fixes

BORING
*Various alterations were made to better support translated versions of the game, and to detect and deal with other language items during trading
Изображение

Аватара пользователя
Rullezz
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 216
Зарегистрирован: 24.08.2011
Откуда: Сибирь,Братск
Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 9 раз
Контактная информация:

#147 Сообщение 05.10.2012, 16:36

Как же обидно когда играешь с другом на элит-хардкоре и он погибает D:
Изображение

Аватара пользователя
Tallar
Майор
Майор
Сообщения: 526
Зарегистрирован: 02.07.2011
Откуда: Тилимилитрямдия
Поблагодарили: 9 раз
Контактная информация:

#148 Сообщение 07.10.2012, 13:48

Rullezz писал(а):Как же обидно когда играешь с другом на элит-хардкоре и он погибает D:
Куда обидней когда погибаешь ты )
Кстати я боялся что в патче призматик занерфят... ан нет изменения не страшные.

кстати появился фанатский русификатор http://forum.mytorchlight.ru/index.php?topic=65.0.
Я верю...
Я верю в честность Президента
И в неподкупность постовых,
В заботу банка о клиентах...
В русалок верю, в домовых...

Аватара пользователя
CautionSparta
Модератор
Модератор
Сообщения: 1772
Зарегистрирован: 25.02.2012
Откуда: Киев, Украина
Благодарил (а): 913 раз
Поблагодарили: 2380 раз
Контактная информация:

#149 Сообщение 12.10.2012, 00:33

Torchlight II Product Update
1.13.5.12 Patch Notes
Patch 1.13.5.12
Released October 11, 2012

MISC
- Fixed Engineer armor set that was showing up as white geometry

PERFORMANCE
- Additional UI performance improvements
- Additional rendering performance improvements
- Precacheing of skills, missiles, and particles to reduce the appearance of stutters the first time those assets are viewed on some machines

STABILITY
- Fixed a crash that could occur with a dying pet that proc'ed on save restoration

SKILLS
- Fixed some issues with Stormclaw bolt chaining
- Blazing Pillar will no longer give enemies the ability to burn you!
- Shockbolts and Shocking Orb can now build charge
- Fixed several non-working augment affixes
- On-Death Procs properly cool down if required (Fixes several issues where a proc ceases functioning after a period of time)
- Blade Pact and Stone Pact last for listed time

ITEMS
- Lore item set now has a tangle ability, instead of a nonfunctional acidrain proc
- Several affixes that work based on unit proximity can work in parallel, when they could not before

GAMEPLAY
- Fixed several issues where procs could be precluded from activation
- Set bonuses based on nearby monster count work properly
- Some more multiplayer XP distribution fixes related to player/killer delta
- Can't turn alignment on something that attaches to its master
- When a left-click skill is bound, skills won't track a second mouse click if you click and click-away again (keeps you from pointing the wrong direction sometimes)
- Player block cap set to 75 instead of 50
- Elemental armor reduction can't reduce armor below zero
- Champions all have 100% charm resistance
- Siege Turrets have 100% charm resistance

LEVEL SCRIPTING
- Can't prematurely activate Vyrax tower warp with teleportation
- Various minor level fixes
- Various visual updates to the Three Sisters' Lair
- Some snow effects were not properly tagged as 'weather' so would not disable when weather was turned off
- Tutaran trap fixes
- Alchemist can no longer be 'started' on his third stage by rerolling, going to the next level waypoint, and back up.
Думал русский наконец запилили..

Аватара пользователя
talraash
Полковник
Полковник
Сообщения: 1196
Зарегистрирован: 27.09.2011
Откуда: Интернет
Благодарил (а): 17 раз
Поблагодарили: 110 раз
Контактная информация:

#150 Сообщение 12.10.2012, 13:32

600 мб обновление для игры "весом" 1500 мб? :lol:

Ответить