DOTA 2 [Обсуждение]

Dota 2 — многопользовательская командная игра, первая стратегия от Valve.
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
SavicH
Майор
Майор
Сообщения: 770
Зарегистрирован: 05.11.2008
Откуда: Воронеж
Благодарил (а): 1 раз
Контактная информация:

#151 Сообщение 23.05.2011, 20:50

MIRUS, осмелюсь предположить, что Darkror имел в виду, Valve могут все-таки появиться на E3, а не то, что DOTA2 появится на консолях. Хотя учитывая начавшуюся дружбу Гейба и Sony
Я вот пессимист и считаю, что мы не увидим Кранов, но это не важно: ждать осталось не так долго

Аватара пользователя
GanGSISoft
Полковник
Полковник
Сообщения: 1430
Зарегистрирован: 27.03.2008
Откуда: Бацькаўшчына
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

#152 Сообщение 25.05.2011, 16:52


Аватара пользователя
SubjectDjm0ns
Капитан
Капитан
Сообщения: 351
Зарегистрирован: 23.08.2008
Откуда: Грозный
Благодарил (а): 1 раз
Контактная информация:

#153 Сообщение 25.05.2011, 20:47

SavicH писал(а):MIRUS, осмелюсь предположить, что Darkror имел в виду, Valve могут все-таки появиться на E3, а не то, что DOTA2 появится на консолях. Хотя учитывая начавшуюся дружбу Гейба и Sony
Я вот пессимист и считаю, что мы не увидим Кранов, но это не важно: ждать осталось не так долго
Вот именно. Блин школяры-нищеброды,увидя слово консоль(и производные) начинают в ярости брызгать слюной и вопить.
MIRUS, где ты в моё сообщении увидел ,что я говорил о том , что D2 выйдет на консолях?

Аватара пользователя
Mirus
Капитан
Капитан
Сообщения: 423
Зарегистрирован: 07.10.2008
Откуда: Donetsk, UA
Поблагодарили: 1 раз
Контактная информация:

#154 Сообщение 25.05.2011, 22:58

Darkror
Твоя гипотеза это предполагала.
И кого ты назвал школярой :metal:
wada писал(а):Меняю Винтажный шлем пожарного + 2 краски + дуэль на винтажный старинный шлем пожарного. Связь в подписи.

Аватара пользователя
SavicH
Майор
Майор
Сообщения: 770
Зарегистрирован: 05.11.2008
Откуда: Воронеж
Благодарил (а): 1 раз
Контактная информация:

#155 Сообщение 26.05.2011, 08:44

MIRUS, а ты упорный :D Теория предполагала возможность сюрприза от Кранов, необязательно консольного
http://getdota2.ru/dota2/dota-2-ne-poka ... ke-e3.html
Последний раз редактировалось SavicH 26.05.2011, 17:09, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
SubjectDjm0ns
Капитан
Капитан
Сообщения: 351
Зарегистрирован: 23.08.2008
Откуда: Грозный
Благодарил (а): 1 раз
Контактная информация:

#156 Сообщение 26.05.2011, 14:37

MIRUS писал(а):Darkror
Твоя гипотеза это предполагала.
И кого ты назвал школярой :metal:
" Не спорь с идиотом,всеравно проиграешь" так что я сдаюсь. Думай , что думаешь.

grig04
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 14.06.2011

#157 Сообщение 14.06.2011, 23:42

Спсибо

Аватара пользователя
Gl0BuZ
Полковник
Полковник
Сообщения: 1600
Зарегистрирован: 28.01.2009
Откуда: Россия, Москва
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

#158 Сообщение 17.06.2011, 17:10

14 Apr 2011 / 20 Apr 2011

- New Hero: Rattletrap.
- New Hero: Furion
- New model for Lich, who is re-enabled!
- Re-enabled Windrunner.
- Temporarily disabled Axe, Necrolyte, and Sven.
- Numerous server crash fixes
- Fixed bug that would give excess gold on tower kills when images
were present.
- Fixed bots having a vague sense of invisible enemy units.
- Added day/night indicator.

30 Apr 2011 – Hey it’s an Update
* New Hero: Sniper
* New Hero: Dark Seer
* Added Slardar Voice
* Fixed Drow’s agility gain per level. Was 1.0, now correctly 1.9
* Fixed being able to query an enemy hero and see the level of the
abilities
* Fixed being able to query an enemy hero and see the level of the
abilities.
* Fixed not being able to see cooldown of abilities on friendly
heroes.
* Partial Dota 6.72 parity. Please wait on reporting missing ones
until the next update.
* New Dashboard has been enabled.
* Hooked up Dire version of the Couriers.
* Fixed Mask of Madness adding 20 constant movement speed on use
instead of increasing movespeed by 20%
* Many improvements to Bot AI.
* Improved DotaTV directed framing mode.
* Added DotaTV directed shoulder view.
* Fixed Rattletrap’s Cogs to be killable by his own team (he can do
it in one hit).
* Adjusted how Rattletrap’s Cogs arrange nearby units when deployed
– they should be better about trapping unitsnow.
* Fixed a bug where if a hero attempted to pick up the Aegis with a
full inventory, the Aegis would bind to them

5 May 2011 – Cinco de Update
* Added Earthshaker and Kunkka bots.
* Bloodstone now gains charges, rather than stacks a buff.
* Numerous fixes and tweaks to DotaTV camera.
* Hooked up Pudge’s new Rot animation.
* Fixed Fiend’s Grip not working properly on magic immune units.
* Fixed uppercase F not working properly in chat.
* Standardized projectile hits with respect to Sphere, magic
immunity, and invulnerability.
* Added projectile dodging to teleports, invisibility, and Mirana’s
Leap.
* Kobold Taskmasters now have Speed Aura.
* Centaur Khans now have Endurance Aura.
* Centaur Khans now have War Stomp.

13 May 2011 – Who wants an Update

* Fixed Rattletrap’s Rocket Flare to be visible on the minimap
again.
* Switched sange and yasha from their orb effect maim to trigger
off of an OnAttackLanded event instead.
* Manta move speed doesn’t stack with yasha or sange and yasha.
* Fixed Reaper’s Scythe on magic immune units.
* Fixed Fatal Bonds not always adding the primary target.

26 May 2011 – Ah Fresh Meat (welcome new testers)!
* 3 New Heroes! Nevermore, Enchantress. and Leshrac.
* Added Tutorial Mode.
* Added Bug Reporter: You can type “bug” in the console for a more
detailed form or you can just type “bug: [insert bug text here]” in
the in-game chat to enter a new bug on the fly.

2 Jun 2011 Update. Rearm. Update.
2 Jun 2011 Update. Rearm. Update.
* Enabled Tinker.
* If you’re accepted into a matchmaking game while spectating
another game, it will automatically remove you from spectating.
* Fixed the Tutorial randomly popping up during non-tutorial games.
* DOTA TV works on replays now.
* Fixed first-ability-randomly-firing-off bug that was caused by
errant clicks on the action panel (ttocs found a repro /highfive).
* Fixed Death Prophet’s Exorcism spirits not clamping to the ground.
* Lots of fixes for Illusion, Magic Immunity and Sphere rules.
* Fixed Soul Ring to give the proper mana even when your mana is
full.
* Implemented Witch Doctor’s Ultimate Scepter.
* Fixed Echo Slam doing 1 less echo to the initial targets.
* Fixed Corrosive Skin having a bug that caused it to not work
properly.
Изображение

Аватара пользователя
DarkHaze
Полковник
Полковник
Сообщения: 5555
Зарегистрирован: 10.02.2009
Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 518 раз
Контактная информация:

#159 Сообщение 17.06.2011, 17:27

уже 45 обновлений вышло

Аватара пользователя
Rated-R
Майор
Майор
Сообщения: 539
Зарегистрирован: 22.06.2010

#160 Сообщение 17.06.2011, 21:56

Gl0BuZ писал(а):
14 Apr 2011 / 20 Apr 2011

- New Hero: Rattletrap.
- New Hero: Furion
- New model for Lich, who is re-enabled!
- Re-enabled Windrunner.
- Temporarily disabled Axe, Necrolyte, and Sven.
- Numerous server crash fixes
- Fixed bug that would give excess gold on tower kills when images
were present.
- Fixed bots having a vague sense of invisible enemy units.
- Added day/night indicator.

30 Apr 2011 – Hey it’s an Update
* New Hero: Sniper
* New Hero: Dark Seer
* Added Slardar Voice
* Fixed Drow’s agility gain per level. Was 1.0, now correctly 1.9
* Fixed being able to query an enemy hero and see the level of the
abilities
* Fixed being able to query an enemy hero and see the level of the
abilities.
* Fixed not being able to see cooldown of abilities on friendly
heroes.
* Partial Dota 6.72 parity. Please wait on reporting missing ones
until the next update.
* New Dashboard has been enabled.
* Hooked up Dire version of the Couriers.
* Fixed Mask of Madness adding 20 constant movement speed on use
instead of increasing movespeed by 20%
* Many improvements to Bot AI.
* Improved DotaTV directed framing mode.
* Added DotaTV directed shoulder view.
* Fixed Rattletrap’s Cogs to be killable by his own team (he can do
it in one hit).
* Adjusted how Rattletrap’s Cogs arrange nearby units when deployed
– they should be better about trapping unitsnow.
* Fixed a bug where if a hero attempted to pick up the Aegis with a
full inventory, the Aegis would bind to them

5 May 2011 – Cinco de Update
* Added Earthshaker and Kunkka bots.
* Bloodstone now gains charges, rather than stacks a buff.
* Numerous fixes and tweaks to DotaTV camera.
* Hooked up Pudge’s new Rot animation.
* Fixed Fiend’s Grip not working properly on magic immune units.
* Fixed uppercase F not working properly in chat.
* Standardized projectile hits with respect to Sphere, magic
immunity, and invulnerability.
* Added projectile dodging to teleports, invisibility, and Mirana’s
Leap.
* Kobold Taskmasters now have Speed Aura.
* Centaur Khans now have Endurance Aura.
* Centaur Khans now have War Stomp.

13 May 2011 – Who wants an Update

* Fixed Rattletrap’s Rocket Flare to be visible on the minimap
again.
* Switched sange and yasha from their orb effect maim to trigger
off of an OnAttackLanded event instead.
* Manta move speed doesn’t stack with yasha or sange and yasha.
* Fixed Reaper’s Scythe on magic immune units.
* Fixed Fatal Bonds not always adding the primary target.

26 May 2011 – Ah Fresh Meat (welcome new testers)!
* 3 New Heroes! Nevermore, Enchantress. and Leshrac.
* Added Tutorial Mode.
* Added Bug Reporter: You can type “bug” in the console for a more
detailed form or you can just type “bug: [insert bug text here]” in
the in-game chat to enter a new bug on the fly.

2 Jun 2011 Update. Rearm. Update.
2 Jun 2011 Update. Rearm. Update.
* Enabled Tinker.
* If you’re accepted into a matchmaking game while spectating
another game, it will automatically remove you from spectating.
* Fixed the Tutorial randomly popping up during non-tutorial games.
* DOTA TV works on replays now.
* Fixed first-ability-randomly-firing-off bug that was caused by
errant clicks on the action panel (ttocs found a repro /highfive).
* Fixed Death Prophet’s Exorcism spirits not clamping to the ground.
* Lots of fixes for Illusion, Magic Immunity and Sphere rules.
* Fixed Soul Ring to give the proper mana even when your mana is
full.
* Implemented Witch Doctor’s Ultimate Scepter.
* Fixed Echo Slam doing 1 less echo to the initial targets.
* Fixed Corrosive Skin having a bug that caused it to not work
properly.
Изображение
Это что вообще? :shock:

botan123
Капитан
Капитан
Сообщения: 293
Зарегистрирован: 02.12.2010
Контактная информация:

#161 Сообщение 17.06.2011, 22:23

Rated-R
логи обновлений игры
Изображение
Изображение

Аватара пользователя
nameless noob
Полковник
Полковник
Сообщения: 1682
Зарегистрирован: 01.09.2010
Откуда: Россия
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 56 раз
Контактная информация:

#162 Сообщение 17.06.2011, 22:45

botan123
игра не вышла вроде
Изображение

Renaissance
Полковник
Полковник
Сообщения: 6941
Зарегистрирован: 03.06.2009
Благодарил (а): 2390 раз
Поблагодарили: 2807 раз
Контактная информация:

#163 Сообщение 17.06.2011, 22:46

nameless noob
бета-тест.

Аватара пользователя
GanGSISoft
Полковник
Полковник
Сообщения: 1430
Зарегистрирован: 27.03.2008
Откуда: Бацькаўшчына
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

#164 Сообщение 17.06.2011, 23:42

По этим обновлениям можно оценить степень готовности игры?

Renaissance
Полковник
Полковник
Сообщения: 6941
Зарегистрирован: 03.06.2009
Благодарил (а): 2390 раз
Поблагодарили: 2807 раз
Контактная информация:

#165 Сообщение 17.06.2011, 23:45

GanGSISoft
степень готовности - вряд ли. Но темп развития - очень даже.
Учитывая, что IceFrog сказал, что игра будет в 2011, а уже идёт бетатест...

Но.Это.Же.Вальвы.

Ответить Вложения 3