Battlefield 3​ - обсуждение

Раздел посвящен знаменитой серии Battlefield
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Jan Itor
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 149
Зарегистрирован: 28.10.2009
Откуда: Клин
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 10 раз
Контактная информация:

#1501 Сообщение 14.08.2012, 19:49



+
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватара пользователя
ArsNG
Полковник
Полковник
Сообщения: 3058
Зарегистрирован: 20.12.2007
Благодарил (а): 1068 раз
Поблагодарили: 2893 раза
Контактная информация:

#1502 Сообщение 15.08.2012, 09:12

Новая карта дополнения Armored Kill - Death Valley. Ночная.

Аватара пользователя
artmasta
Сержант
Сержант
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 29.06.2012
Откуда: Украина
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 1 раз
Контактная информация:

#1503 Сообщение 20.08.2012, 23:11

Лучшая игра , среди всех, в которые играл.
Изображение
Изображение


Изображение
[19:10:00] <NiGHt-LEshiY> и да, в стримах по доте нет ничего плохого
[19:10:09] <F1_GTR> кроме самой доты

Аватара пользователя
BLOOD ELF
Майор
Майор
Сообщения: 660
Зарегистрирован: 27.01.2007
Откуда: Бобруйск
Благодарил (а): 34 раза
Поблагодарили: 126 раз
Контактная информация:

#1504 Сообщение 22.08.2012, 15:23

Интересно, один я хочу DLC с местами действий в виде густых лесов и непроходимых джунглей? Чтоб аж жесть была, словно за город в старый сосновый лес выехал.
Руки, ноги, хвосты... Главное - кровь!
Изображение

Аватара пользователя
nameless noob
Полковник
Полковник
Сообщения: 1678
Зарегистрирован: 01.09.2010
Откуда: Россия
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 55 раз
Контактная информация:

#1505 Сообщение 22.08.2012, 16:11

BLOOD ELF писал(а):густых лесов и непроходимых джунглей?
в крузисе 3 будут леса
Изображение

Аватара пользователя
ArsNG
Полковник
Полковник
Сообщения: 3058
Зарегистрирован: 20.12.2007
Благодарил (а): 1068 раз
Поблагодарили: 2893 раза
Контактная информация:

#1506 Сообщение 22.08.2012, 16:36

BLOOD ELF
Консоли не потянут, так что не будет такой карты.


shoop
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 29
Зарегистрирован: 25.04.2010

#1508 Сообщение 29.08.2012, 04:15

Не подскажете вот играл с ak прокачал там прицел и пару вещей , потом получил пп и он без этих вещей , это надо что-ли играть с каждым оружием чтобы открыть прицел и тд ?

Аватара пользователя
DemonikD
Майор
Майор
Сообщения: 623
Зарегистрирован: 02.12.2009
Благодарил (а): 46 раз
Поблагодарили: 75 раз
Контактная информация:

#1509 Сообщение 29.08.2012, 04:50

это надо что-ли играть с каждым оружием чтобы открыть прицел и тд ?
верно
Приму в дар Warhammer 40,000: Dawn of War Steam key

shoop
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 29
Зарегистрирован: 25.04.2010

#1510 Сообщение 29.08.2012, 17:55

DemonikD писал(а):
это надо что-ли играть с каждым оружием чтобы открыть прицел и тд ?
верно
а если играть с ak , то на пп откроется ?

Аватара пользователя
Nice_Smile
Модератор
Модератор
Сообщения: 2540
Зарегистрирован: 07.11.2007
Откуда: Москва
Благодарил (а): 13 раз
Поблагодарили: 23 раза
Контактная информация:

#1511 Сообщение 29.08.2012, 18:26

shoop
Нет же. У каждого оружия индивидуальная прокачка.
Изображение
Изображение

Аватара пользователя
ArsNG
Полковник
Полковник
Сообщения: 3058
Зарегистрирован: 20.12.2007
Благодарил (а): 1068 раз
Поблагодарили: 2893 раза
Контактная информация:

#1512 Сообщение 29.08.2012, 18:53

Вышло премиум видео (уже на ютубе) и pdf с артами разработки, 156мб, заливать лень, кто-нибудь другой это сделает. http://www.mediafire.com/?5oma1bi93ou7ff5

Аватара пользователя
Reaper76
Сержант
Сержант
Сообщения: 39
Зарегистрирован: 22.11.2009
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

#1513 Сообщение 29.08.2012, 19:15

Эксклюзивный буклет с концепт-артами.
Premium-видео: эксклюзивное видео игрового процесса Armored Kill

Аватара пользователя
ArsNG
Полковник
Полковник
Сообщения: 3058
Зарегистрирован: 20.12.2007
Благодарил (а): 1068 раз
Поблагодарили: 2893 раза
Контактная информация:

#1514 Сообщение 29.08.2012, 19:30

Самое главное:
Выбор ножа для премиумов
Сервер в конце раунда показывает след. карту
Гранаты союзников имеют другой цвет
Взрывчатые вещества после смерти остаются
Стационарные зенитки разрушаемые
На радаре теперь показывается дружеская авиация
Патч 1.06
The 1.06 patch for battlefield 3 coming before Armored Kill. and then for PS3 before 4 September will bring many changes and additions that will improve the gameplay.

Reduced the reload time for: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B, AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7, M4A1, FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88
Increased the reload time for: P90
Increased the UMP 45's damage at close range, reduced damage at long range
Increased the PP2000's damage at long range to highlight its midrange role
increased the M1911's min damage to make it fit better between the .44 and the M9/MP443
Reduced damage, range and recoil for the M93R
Increased the MP412's rate of fire and reload time (!) to highlight the .44's improvement in CQB (?)
Decreased the SG553's h-recoil to make it more controllable
Decreased the MG36's v-recoil to make it more controllable
Decreased the M416's h-recoil and FSRM to highlight its difference from the M16
Increased the M16's recoil
Increased the M4's recoil
Decreased the G36's FSRM
Increased the bonus given by the bipod with: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36
Added 3-round burst mode to the MP5K
Slightly reduced the heavy barrel's bonus when used with the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm assault rifles and carbines, I suppose.
Slightly reduced the suppressor's drop off penalty for all 5,56 mm, 5,45 mm, e 6.5 mm weapons: assault rifles, carbines and lmgs.
Slightly reduced the suppressor's drop off penalty for the Scar-H
Increased the LVG 40mm's max damage range, damage and gamma (???) are the same
Solved the Scar-L's HB bug
Solved jets not giving the laser designation bonus
Solved the AUG's M320 Smoke bug
Increased the mortar's damage and damage range
Added underbarrel rail for L85 and Famas
The G3A3 can now use underslung grenade launchers
Increased the Claymores' damage against infantry
E-mags readded for RPK, MG36 e QBB95
Increased the F2000's v-recoil (!)
Slightly increased the AEK971's h-recoil
Increased the M417's v-recoil and h-recoil
Slightly increased the JNG90's reload time, it was statistically better than any other BASR bar the M98B, this will make it balanced
Slightly increased the SPAS12's reload time, it's still faster than the 870MCS but slower than pre-patch (?)
Increased the ACW-R's damage since it was weaker than other carbines, adding 6.5mm (rounds) (?)
Decreased the AS-VAL's v-recoil
Increased the RPG's accuracy,to make it different from the SMAW's distance (?)

Vehicles:
Solved the attack helicopter being unable to destroy deployed equipment
Increased the damage of jets' and choppers' rockets against choppers, jets and infantry
Increased the gunships' (?) and IFVs' damage against choppers and jets
Increased the AA's damage against infantry, decreased against tanks
Synchronized the reload time with the animation for the following weapons: M416, F200, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36, QBU88, SVD, PECHENEG, SCAR-H, AN-94. Why is this even under vehicles?
C-RAM and Pantisir are now destructible
Increased the TV missile's velocity
Solved the TV missile exploding after launch
The air radar now shows friendly aircraft as well as enemy ones
MAA can now damage tanks couldn't it before?
The jets' guided missiles now lock on more quickly
The LAV gets disabled at 30% health, no longer at 50%
Decreased the canister shell's damage against infantry and choppers
Added C-RAM on US carrier on Noshar Canals to avoid spawn camping

Miscellaneous:
Friendly grenades now have a different colour
The knife is more reliable and relevant (?) for melee attacks
Slightly reduced the refire rate between knife takedowns
Explosives now remain after death
Added flag letters on the minimap
Reduced the aim assist, now it's slightly better than before patch 1.05
Solved the glitch where in Close Quarters and Op. Metro you could go outside the map
Servers now show the next map at the end of a game
Changed the ACW-R's calibre on Battlelog from 5.56mm to 6.5mm
Players using fixed weapons emplacements and mortars can now be knifed
Fixed the sound going out of sync
All players with at least one SS with the SMAW and the RPG can now choose which one to equip
Premium players can now choose which one of the two knifes to equip (ACB90/ Knife)
Decreased the SOFLAM's range
Added new Master Dogtags for: M9/MP443/M1911 Tact, M1911 Supp, M67 Grenade, Repair tool, Defibs
Removed the minimap on Hardcore

shoop
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 29
Зарегистрирован: 25.04.2010

#1515 Сообщение 29.08.2012, 19:32

а можно стать премиум ? у меня только расширенная версия , может купить что надо ?

Ответить