Не запускается Brink!

Обсуждение, решение проблем, поиск ссылок, релизы собственных сборок, по всем играм, что распространяются через Steam
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
TimmySlim
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 226
Зарегистрирован: 13.01.2010
Откуда: St. Petersburg
Благодарил (а): 6 раз
Контактная информация:

#1 Сообщение 13.05.2011, 16:17

Игра лицензионная. Не запускается!не пойму по чему!?
Свежая, ежедневнообновляемая клубная музыка (House, Electro House, Dub Step, DnB, Breaks etc).

http://mixupload.org/



Аватара пользователя
SavicH
Майор
Майор
Сообщения: 770
Зарегистрирован: 05.11.2008
Откуда: Воронеж
Благодарил (а): 1 раз
Контактная информация:

#2 Сообщение 13.05.2011, 18:31

%здесь_должна_быть_фраза_про_штатных_экстрасенсов%

Аватара пользователя
Mirus
Капитан
Капитан
Сообщения: 423
Зарегистрирован: 07.10.2008
Откуда: Donetsk, UA
Поблагодарили: 1 раз
Контактная информация:

#3 Сообщение 13.05.2011, 20:07

TimmySlim
Такая же херня. Высвечивается окно с заставкой Бефезды и потом тупо выкидывает без ошибки...

Добавлено спустя 1 час 12 минут 7 секунд:
http://store.steampowered.com/news/?appids=22350
[txtspoil]твари![/txtspoil]
wada писал(а):Меняю Винтажный шлем пожарного + 2 краски + дуэль на винтажный старинный шлем пожарного. Связь в подписи.

Аватара пользователя
TimmySlim
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 226
Зарегистрирован: 13.01.2010
Откуда: St. Petersburg
Благодарил (а): 6 раз
Контактная информация:

#4 Сообщение 13.05.2011, 20:35

Может по времени ещё рано!?
Вот так всегда - предзаказал GTA IV - оказалась ресурсосжираемая.
Предзаказал Cod black ops - оказалась глючная.
Предзаказал Brink - ерунда какая-то творится.

Один портал 2 радует :)
Свежая, ежедневнообновляемая клубная музыка (House, Electro House, Dub Step, DnB, Breaks etc).

http://mixupload.org/



Devillion
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 3
Зарегистрирован: 17.11.2008

#5 Сообщение 13.05.2011, 21:29

У мя тож самое,тож лицуха,комп тянет,дрова свежие,запускаю Бринк,Steam окно подготовка к запуску принк,птом оно пропадает и все... :cry:

Аватара пользователя
Mirus
Капитан
Капитан
Сообщения: 423
Зарегистрирован: 07.10.2008
Откуда: Donetsk, UA
Поблагодарили: 1 раз
Контактная информация:

#6 Сообщение 14.05.2011, 02:21

Devillion
Заработает, но уже завтра.

Добавлено спустя 3 часа 30 минут 12 секунд:
У меня заработало.
wada писал(а):Меняю Винтажный шлем пожарного + 2 краски + дуэль на винтажный старинный шлем пожарного. Связь в подписи.

Devillion
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 3
Зарегистрирован: 17.11.2008

#7 Сообщение 14.05.2011, 12:24

MIRUS писал(а): Заработает, но уже завтра.
Нет,не заработало..(((а с чего ты взял это?

Аватара пользователя
TimmySlim
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 226
Зарегистрирован: 13.01.2010
Откуда: St. Petersburg
Благодарил (а): 6 раз
Контактная информация:

#8 Сообщение 14.05.2011, 17:28

сколько ждать блин можно! засранцы!


Помогло следующее:

Удалил файл zzzenglish000.sdpk2, потом перепроверил кэш.
Сменил язык на english, закачалось что-то, а потом обратно на русский.

Ещё заметил что нет следующих файлов zzzRussian000.sdpk2 (и так далее).
Запустил на русском после вышеперечисленных действий - нет текста, так как нет русских файлов.
На английском норм всё.
Скиньте пожалуйста у кого есть файлы русской локализации!

upd. проверил после всех действий целостность кеша!
всё работает! иду играть! интересная игра, озвучка на высшем уровне!
Свежая, ежедневнообновляемая клубная музыка (House, Electro House, Dub Step, DnB, Breaks etc).

http://mixupload.org/



bir3yk
Полковник
Полковник
Сообщения: 1346
Зарегистрирован: 07.09.2009
Поблагодарили: 26 раз

#9 Сообщение 14.05.2011, 23:26

проверил сегодня возможность работы с ревему и ревлоадером, нормально побегал часик в компанию. Так что на пиратке работает.
Изображение

Devillion
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 3
Зарегистрирован: 17.11.2008

#10 Сообщение 15.05.2011, 13:32

Вот то что меня реальн бесит,что пиратка работает,а лицуха, как ни странно,нет... :suicide:

Аватара пользователя
SpiRiTMooN
Капитан
Капитан
Сообщения: 367
Зарегистрирован: 09.01.2009
Откуда: Москва
Поблагодарили: 1 раз
Контактная информация:

#11 Сообщение 18.05.2011, 12:35

------ Initializing File System ------
Loaded pak000.sdpk2
Loaded pak001.sdpk2
Loaded pak002.sdpk2
Loaded pak003.sdpk2
WARNING: [SDFS] Failed to read header for archive zzzenglish000.sdpk2
WARNING: Cache failed local storage: 14( 0x00000000 0 0, 5 )
********************
FATAL ERROR: Corrupted pak file: zzzenglish000.sdpk2 - cannot continue
********************
Corrupted pak file: zzzenglish000.sdpk2 - cannot continue
Shutting down OpenGL subsystem
...releasing DC
...shutting down QGL



Купил вчера, сегодня запускаю и ошибка выше при запуске. Что делать? Кеш проверил, все нормально
Изображение

bir3yk
Полковник
Полковник
Сообщения: 1346
Зарегистрирован: 07.09.2009
Поблагодарили: 26 раз

#12 Сообщение 23.05.2011, 22:10

запуск Brink на ревэму miniFAQ:
1. качаем последний рев 9.85
2. steam.dll steamclient.dll steam_appid.txt rev.ini копируем в корень игры к brink.exe
3. ниже содержимое rev.ini и steam_appid.txt
4. качаем revloader.exe и сохраняем сюда же.
5. запускать игру через revloader.exe
6. Не сохраняется профиль, в новом ревему сохраняется(скоро выйдет ;))
steam_appid.txt содержание
22350
rev.ini
[Loader]
# You can launch revLoader in two ways:
#
# 1) Create a shortcut to revLoader and apply the following
# command line options:
#
# -appid <APPID> where <APPID> is the application in question.
# If supplied revLoader will create a steam_appid.txt
# file with the value specified
# -launch <PROCNAME> where <PROCNAME> is the executable to
# launch
#
# All other command line options are passed through to the
# launched executable, so:
#
# revLoader.exe -appid 12345 -launch MyApp.exe -silent /help
#
# This will create a steam_appid.txt file with the value 12345
# Before launching MyApp.exe with the arguments -silent /help
#
# 2) Specify the name of the application to load in the ProcName
# setting below as with previous versions of revLoader.
# You can also specify the command line if required.
#
# e.g ProcName=MyApp.exe -silent /help
#
ProcName=brink.exe -silent /help

# Specify the location of the original steamclient.dll
# which comes with Steam client
# You can comment this line out if the game doesn't use it
#
#[steamclient]

#SteamClientDll=Steamclient.dll
#ClientDll=E:\Steam\steamclient.dll

#MasterServer = 188.40.40.201:27010



[Emulator]

# CacheEnabled set to true to enable loading apps from GCF.
# If it is true, and a clientregistry.blob file is not supplied,
# then you must supply revApps.ini file with the correct cache requirements.
# See the example revApps.ini, however it is highly recommended that you use
# a clientregistry.blob file for maximum compatibility
#
# Default = False
#
CacheEnabled = false

# CachePath - set to the folder where your GCF files are located
#
# Default = (n/a)
#
CachePath = E:\Steam\SteamApps

# Language - rev emu will automagically load the correct language files.
# This can be English, French, Italian, German, Spanish, sChinese,
# Korean, Koreana, tChinese, Japanese, Russian, Thai, or Portugeuse
#
# revEmu will try to set the Language key in the following order:
# Use the Language key in the this rev.ini if it is present
# Use the Steam Language key in the registry if it is present
# Default the Language to English
#
#Language = English
Language = Russian

# Change Logging to True to enable/disable log file output for steam.dll
#
# Default = False
#
Logging=true

# Change SteamDll to point to your official Steam client DLL.
# This setting is required for Steam UserID Validation functions
# to support legit Steam IDs. Otherwise, all clients would get
# IDs generated from their IP addresses.
# Also make sure you uncomment the line below (remove "#")
# if you want to use this setting!
# Note that this setting only applies to games using SteamGameServer
# up to version 003. (e.g. CS: Source, Team Fortess 2, Garry's Mod)
#
# Default = (n/a)
#

#SteamDll=E:\Steam\Steam.dll
#SteamDll= .\bin\steam\Steam.dll

# Change SteamClient to True if you want to use the steamclient emulator.
# This setting is recommended to be true for both clients \ game servers
# and for all games, except games which use SteamClient006 interface
# (e.g. CS: Source, Half-Life 2: Deathmatch)
# To see if the game is using this old interface, enable SteamClient,
# enable Logging and you will notice a log line "Using SteamClientXXX".
# If 007, leave the option ON, otherwise, it is recommended not to use it.
#
# Default = False
#
SteamClient = True

# Change SteamUser to the steam username that you wish to use with revEmu
# Defaults to revCrew if not specified
#
SteamUser = SteamPlayer

[Log]

# If Logging is set to True, choose which functions would you like to log.
#
# Default = False
#
FileSystem=false
Account=false
UserID=false


[steamclient]

################################### NOTE ####################################
# These settings may apply even if you don't choose to use steamclient.dll! #
#############################################################################
#
# Change the setting below to set your PlayerName (used in src2007 engine)
#
# Default = REVOLUTiON
#
PlayerName = "[2009]bir3yk"

# Change the setting below to enable/disable log file output for steamclient.dll
#
# Default = False
#
Logging=true

#RevLoaderGamePath=brink

# Change ClientDLL to point to the original steamclient.dll
# This setting will enable VAC for your server and your server will be listed
# on Valve master server! Also, Steam clients will have their regular Steam IDs
# Please use the steamclient.dll from Steam folder!
#
# Default = (n/a)
#
#SteamExe=E:\Steam\Steam.exe
#SeamClientDLL=E:\steam\steamclient.dll
#ClientDLL=E:\steam\steamclient.dll
#ClientDLL= .\bin\steamclient.dll

# DisableUnlockedItems enables you to choose whether to use the new weapons in
# Team Fortress 2. This setting applies to you only if you are a regular player,
# or to all your clients if you are a server hoster.
#
# Default = False
#
#DisableUnlockedItems = True

#MasterServer = 69.28.151.162:27010
#MasterServer = 192.168.24.10:27013
#MasterServer = 193.37.141.126:27010
#MasterServer = 188.40.40.201:27010

#MasterServer = 72.165.61.153:27015
#MasterServer = 63.234.149.83:27010

#MasterServer = 72.165.61.136:27015
#MasterServer = 69.28.140.247:27011
#MasterServer = 72.165.61.151:27011
#MasterServer = 68.142.72.250:27011
#MasterServer = 72.165.61.151:27013
#MasterServer = 72.165.61.151:27014
#MasterServer = 72.165.61.151:27012
#MasterServer = 72.165.61.136:27012
#MasterServer = 72.165.61.136:27011
#MasterServer = 72.165.61.136:27014
#MasterServer = 72.165.61.151:27015

#rdkf
#MasterServer = 67.132.200.140:27012

[GameServer]

# GameServer policy rules
# Allow (v9.73 < revEmu < 9.83) clients to join your server
#
# Default = True
#
#AllowOldRev74=False

# Allow revEmu v9.63 ~ 9.73 clients to join your server
# revEmu v9.62 and below will be rejected nevertheless
#
# Default = True
#
#AllowOldRev=False

# Allow unknown clients to join your server
#
# Default = True
#
#AllowUnknown=False

# Allow cracked Steam clients to join your server
#
# Default = True
#
#AllowCracked=False

# Allow legitimate Steam clients to join your server
#
# Default = True
#
#AllowLegit=False
Изображение

mrHe11
Нович0к
Нович0к
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 03.06.2011

#13 Сообщение 03.06.2011, 00:47

FATAL ERROR: Error creating game rendering context.
********************
Error creating game rendering context.
Shutting down OpenGL subsystem
...releasing DC
...destroying window
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...unloading Windows Terminal Server API DLL

Чё делать?

bir3yk
Полковник
Полковник
Сообщения: 1346
Зарегистрирован: 07.09.2009
Поблагодарили: 26 раз

#14 Сообщение 03.06.2011, 21:09

mrHe11
что то с дровами к видео, или что то не установлено что предлагает Brink.
Изображение

Аватара пользователя
John13
Капитан
Капитан
Сообщения: 343
Зарегистрирован: 24.09.2009
Благодарил (а): 201 раз
Поблагодарили: 249 раз
Контактная информация:

#15 Сообщение 04.06.2011, 10:15

bir3yk писал(а):запуск Brink на ревэму miniFAQ:
1. качаем последний рев 9.85
2. steam.dll steamclient.dll steam_appid.txt rev.ini копируем в корень игры к brink.exe
3. ниже содержимое rev.ini и steam_appid.txt
4. качаем revloader.exe и сохраняем сюда же.
5. запускать игру через revloader.exe
6. Не сохраняется профиль, в новом ревему сохраняется(скоро выйдет ;))
steam_appid.txt содержание
22350
rev.ini
[Loader]
# You can launch revLoader in two ways:
#
# 1) Create a shortcut to revLoader and apply the following
# command line options:
#
# -appid <APPID> where <APPID> is the application in question.
# If supplied revLoader will create a steam_appid.txt
# file with the value specified
# -launch <PROCNAME> where <PROCNAME> is the executable to
# launch
#
# All other command line options are passed through to the
# launched executable, so:
#
# revLoader.exe -appid 12345 -launch MyApp.exe -silent /help
#
# This will create a steam_appid.txt file with the value 12345
# Before launching MyApp.exe with the arguments -silent /help
#
# 2) Specify the name of the application to load in the ProcName
# setting below as with previous versions of revLoader.
# You can also specify the command line if required.
#
# e.g ProcName=MyApp.exe -silent /help
#
ProcName=brink.exe -silent /help

# Specify the location of the original steamclient.dll
# which comes with Steam client
# You can comment this line out if the game doesn't use it
#
#[steamclient]

#SteamClientDll=Steamclient.dll
#ClientDll=E:\Steam\steamclient.dll

#MasterServer = 188.40.40.201:27010



[Emulator]

# CacheEnabled set to true to enable loading apps from GCF.
# If it is true, and a clientregistry.blob file is not supplied,
# then you must supply revApps.ini file with the correct cache requirements.
# See the example revApps.ini, however it is highly recommended that you use
# a clientregistry.blob file for maximum compatibility
#
# Default = False
#
CacheEnabled = false

# CachePath - set to the folder where your GCF files are located
#
# Default = (n/a)
#
CachePath = E:\Steam\SteamApps

# Language - rev emu will automagically load the correct language files.
# This can be English, French, Italian, German, Spanish, sChinese,
# Korean, Koreana, tChinese, Japanese, Russian, Thai, or Portugeuse
#
# revEmu will try to set the Language key in the following order:
# Use the Language key in the this rev.ini if it is present
# Use the Steam Language key in the registry if it is present
# Default the Language to English
#
#Language = English
Language = Russian

# Change Logging to True to enable/disable log file output for steam.dll
#
# Default = False
#
Logging=true

# Change SteamDll to point to your official Steam client DLL.
# This setting is required for Steam UserID Validation functions
# to support legit Steam IDs. Otherwise, all clients would get
# IDs generated from their IP addresses.
# Also make sure you uncomment the line below (remove "#")
# if you want to use this setting!
# Note that this setting only applies to games using SteamGameServer
# up to version 003. (e.g. CS: Source, Team Fortess 2, Garry's Mod)
#
# Default = (n/a)
#

#SteamDll=E:\Steam\Steam.dll
#SteamDll= .\bin\steam\Steam.dll

# Change SteamClient to True if you want to use the steamclient emulator.
# This setting is recommended to be true for both clients \ game servers
# and for all games, except games which use SteamClient006 interface
# (e.g. CS: Source, Half-Life 2: Deathmatch)
# To see if the game is using this old interface, enable SteamClient,
# enable Logging and you will notice a log line "Using SteamClientXXX".
# If 007, leave the option ON, otherwise, it is recommended not to use it.
#
# Default = False
#
SteamClient = True

# Change SteamUser to the steam username that you wish to use with revEmu
# Defaults to revCrew if not specified
#
SteamUser = SteamPlayer

[Log]

# If Logging is set to True, choose which functions would you like to log.
#
# Default = False
#
FileSystem=false
Account=false
UserID=false


[steamclient]

################################### NOTE ####################################
# These settings may apply even if you don't choose to use steamclient.dll! #
#############################################################################
#
# Change the setting below to set your PlayerName (used in src2007 engine)
#
# Default = REVOLUTiON
#
PlayerName = "[2009]bir3yk"

# Change the setting below to enable/disable log file output for steamclient.dll
#
# Default = False
#
Logging=true

#RevLoaderGamePath=brink

# Change ClientDLL to point to the original steamclient.dll
# This setting will enable VAC for your server and your server will be listed
# on Valve master server! Also, Steam clients will have their regular Steam IDs
# Please use the steamclient.dll from Steam folder!
#
# Default = (n/a)
#
#SteamExe=E:\Steam\Steam.exe
#SeamClientDLL=E:\steam\steamclient.dll
#ClientDLL=E:\steam\steamclient.dll
#ClientDLL= .\bin\steamclient.dll

# DisableUnlockedItems enables you to choose whether to use the new weapons in
# Team Fortress 2. This setting applies to you only if you are a regular player,
# or to all your clients if you are a server hoster.
#
# Default = False
#
#DisableUnlockedItems = True

#MasterServer = 69.28.151.162:27010
#MasterServer = 192.168.24.10:27013
#MasterServer = 193.37.141.126:27010
#MasterServer = 188.40.40.201:27010

#MasterServer = 72.165.61.153:27015
#MasterServer = 63.234.149.83:27010

#MasterServer = 72.165.61.136:27015
#MasterServer = 69.28.140.247:27011
#MasterServer = 72.165.61.151:27011
#MasterServer = 68.142.72.250:27011
#MasterServer = 72.165.61.151:27013
#MasterServer = 72.165.61.151:27014
#MasterServer = 72.165.61.151:27012
#MasterServer = 72.165.61.136:27012
#MasterServer = 72.165.61.136:27011
#MasterServer = 72.165.61.136:27014
#MasterServer = 72.165.61.151:27015

#rdkf
#MasterServer = 67.132.200.140:27012

[GameServer]

# GameServer policy rules
# Allow (v9.73 < revEmu < 9.83) clients to join your server
#
# Default = True
#
#AllowOldRev74=False

# Allow revEmu v9.63 ~ 9.73 clients to join your server
# revEmu v9.62 and below will be rejected nevertheless
#
# Default = True
#
#AllowOldRev=False

# Allow unknown clients to join your server
#
# Default = True
#
#AllowUnknown=False

# Allow cracked Steam clients to join your server
#
# Default = True
#
#AllowCracked=False

# Allow legitimate Steam clients to join your server
#
# Default = True
#
#AllowLegit=False
при таком способе запуска сетевая игра должна работать?

Ответить